nedjelja, 27. svibnja 2012.

26.05.2012


Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 26.5.2012. 




Tajna oprema za podzemna bušenja američke vojske 


Postoji super brzi željeznički sustav koji je izgrađen vašim rukama i vašim poreznim dolarima koji povezuje velike gradove i luke odredišta diljem svijeta. Ovaj super brzi sustav prijevoza je projektiran i izgrađen za zadovoljstvo i luksuz onih iz vašeg svijeta koji zovu ovaj svijet njihovim vlastitim. To nije izgrađeno za korištenje ljudi ovog svijeta koji su to platili svojim radom i novcem koji im je uzet kroz poreze i drugim sredstvima za oduzimanje vašeg bogatstva. 



Ovaj sustav omogućuje bogatima, poznatima i slavnima da putuju bilo gdje i posvuda gdje žele. Ovaj željeznički sustav putuje velikim brzinamabrzina koje dostižu 8 ili 9 maha (9 maha je 9 puta veća od brzine zvuka ili 6.912 milja na sat ili 11.000 kilometara na sat.) Ovo je nevjerojatno visoka stopa brzine u odnosu na pužev tempo kojim je vama ljudima dopušteno putovati od onih koji sebe nazivaju metkom u vašem svijetu. 


Pokušat ćemo sve to promijeniti za vas, ali vi ljudi morate nazvati metkom sami sebe. Dajte nam vaše znakove i vaše signale da ste sada spremni da preuzmete vaš svijet natrag od tih pohlepnih muškaraca i žena koji su vas toliko dugo vremena držali potlačenim dok oni žive u luksuzu, spokojstvu, izobilju i zdravlju dok vi provodite život teško radeći, pretačući novac koji se pumpa u njihove vrlo duboke džepove. Niste li umorni od toga? Zar niste došli do točke u kojoj želite vikati „Svega mi je dosta i uzimam nazad ono što je moje, što je naše, a ne igralište nekolicine vrlo bogatih i vrlo pohlepnih bića.“ Ako vam je svega dosta, da ste spremni za promjenu, recite „Ja sam spreman za promjenu“, a mi ćemo čuti vaše riječi, jer će one glasno i jasno odzvanjati kao „pucanj koji se čuje oko svemira“. 


Pomognite nam da vam pomognemo da napravite ove promjene nastavljajući s polaganjem temelja kao što su željezničke pruge, omogućavajući slobodan protok tih novih ideja i koncepata za dolazak do postaja koje su ispunjene vašim ljudima diljem vašeg svijeta koji je vaš. Za vas, naše Svjetloradnike i svakog i sve one koji žele sudjelovati u našim programima da unaprijedimo vaš svijet koji vam s pravom pripada, vaš zadatak u ovom trenutku je da budete snabdjevač informacijama svih vaših građana planeta koji su spremni i voljni da saznaju više o onome što se događa i koje su njihove opcije danas. Hoćete li to učiniti za nas i za sebe? Hoćete li dijeliti ove informacije i bilo koje druge sadržaje koji se bave načinom kojim ste vi, ljudi na Zemlji, bili potlačeni i bili taoci unutar zatvora vremenskog okvira kome vi ne pripadate? 


Pravo mjesto koje vam pripada su divovski koraci pred kojima se sada nalazite. Bili ste sprječavani i sputavani da tehnološki i znanstveno napredujete na vašem putu. Bili ste stavljeni u poziciju gdje su mnoga unapređenja čuvana od vas sredstvima ucjene, zastrašivanja, pravnim manevriranjima i crnim projektima koji su vas lišili vaše vlastite moći genijalnosti i izumiteljstva. Znatna količina inovacija koja je bila zaključana i skrivena od vas je ogromna i koja će uzdrmati sustave vjerovanja mnogih u vašem svijetu kada dođe dan da ovi trezori konačno budu otpečaćeni i otvoreni za sve vas da vam posvjedoče za ono što vam je bilo negirano toliko dugo vremena. 


Mnogi darovi koji će vam biti ponuđeni u načinu tehnološkog napretka neće ni doći od nas iz Galaktičke Federacije Svjetlosti. Oni će doći od vaših ljudi koji su, svojom inteligencijom, genijalnošću i potrazi za istinom i boljim načinom života stvorili ove strojeve, tehnologije i teorije kojima nikada nije bilo dopušteno da to podijele s drugima. Neki od tih genijalnih muškaraca i žena bili su zatvarani kako bi ušutkali njih i njihove planove. Neki od njih su bili pogubljeni od vaših smutljivaca koji su se zakleli jednom planu daljnjeg porobljavanja naroda vašeg planeta. Shvaćajući to, razumljivo je zašto je toliko vašeg planeta u stanju poremećaja, propadanja, previranja i zagađenja.


Mi želimo da promijenimo sve to pomažući vam da napravite te promjene za sebe. Želimo da bude jasno još jednom da mi nećemo i ne želimo doći na vaš svijet i promijeniti stvari iz načina na koji jesu u način na kakav bi trebale biti. Mi samo dolazimo u svjetove nudeći im pomoć. Mi ne dolazimo u svjetove da ih preuzmemo i promijenimo stvari na način na koji osjećamo da bi trebalo ili moglo biti. Shvaćate li tu razliku? To je važno, jer mi čitamo riječi mnogih od vas koji objavljuju javno sadržaje na vašim društvenim mrežama i vidimo konstantnu količinu objava koje tvrde da mi, Galaktička Federacija Svjetlosti, vas uvjeravamo da smo mi ovdje da promijenimo te stvari za vas. To nije slučaj. Mi smo ovdje da omogućimo vama, ljudima vašeg planeta, da učinite da stvarnost koju ste jasno odabrali iskusite u ovom trenutku. 


Mi vam predstavljamo načine na koje ćete nas upoznati s vašim izborima. Kako nas upoznajete s vašim izborima je prvenstveno putem misaonih obrazaca vaše kolektivne svijesti. Dvije su metode u kojima procjenjujemo svojstva vašeg odlučivanja i kako odabirete kako želite nastaviti vaše kolektivno putovanje. Na ovaj način, mi možemo adekvatno prosuditi načine na koje vi kolektivno vidite vaš svijet i kako ga želite promijeniti, ako to želite. Ovo je važan korak, jer mi nemamo pravo da promijenimo vaše iskustvo ma bilo koji način koji vi niste izabrali. (Molimo vas, imajte na umu da mi ne čitamo vaš individualni misaoni proces bez vašeg prethodnog pristanka, jer mi poštujemo cijelo vrijeme vaše puno pravo na privatnost.) 


Promjene koje smo vam pripremili su onako kako mi osjećamo da će vaš svijet uvelike napredovati uz poboljšanje života svih u njemu. Ovisi o vama da li ćete se složiti da su to promjene koje vi želite. Mi učimo o vašim željama prikupljajući podatke o tome dan za danom. Da bismo mogli prikupiti te podatke, mi moramo uvesti te nove koncepte, ideje i tehnologije u vašu kolektivnu svijest na razmatranje. Prvenstveno to činimo kroz poruke poslane kroz naše kanale. To je razlog da su mnogi od vas čitali mnogo puta naše opise kakvi bi vaši životi i vaš svijet mogli biti. Mi slikamo sliku za vas kako bi vam dali alternativnu stvarnost da razmotrite i odlučite da li vam se ovo sviđa. 


To je ono što radimo kada dijelimo putem naših kanala prekrasne primjere o tome kakav vaš svijet može biti u danima koji dolaze. Ono što mi ne radimo je da vam obećavamo da je to ono što ćete imati. Vi ćete imati samo ono što kolektivno odaberete. Razumijete li to? Razumijete li da kada mi govorimo o prekrasnom svijetu, o svijetu oslobođenog zagađenja, o svijetu apsolutnog mira, spokoja, harmonije i ravnoteže, da vam mi ne obećavamo da je to što ćemo vam mi dati? Mi vam dajemo mogućnost da odaberete da li je to ono što želite. Nadamo se da smo vam sve jasno objasnili, jer ne želimo da bilo tko od vas vjeruje da vam mi dajemo obećanja, jer to mi ne činimo. 


Mi vas uvjeravamo da ćemo učiniti sve što možemo da vam donesemo iskustvo koje želite za sebe. To je ono što ćemo učiniti za vas, i mi gajimo ovu priliku da vam, našoj braći i sestrama, poslužimo na taj način. Motivacija za naše napore je ljubav. Ljubav za vas, ljubav za našeg stvoritelja, ljubav za svako živo biće diljem cijelog ovog svemira. Mi nemamo skrivenih namjera i motivacija. Ljubav je naša motivacija koja će nama, Galaktičkoj Federaciji Svjetlosti, uvijek trebati da nastavimo naše putovanje kroz ovaj svemir u služenju svim bićima i svim svjetovima koje naša braća i sestre zovu svojim domom. Vi ste, ljudi sa Zemlje, naša braća i sestre, i vi ste naše slijedeće odredište na našem neprekidnom traganju da ponudimo svjetovima darove mira, harmonije i blagostanja koje donosimo. 


Mi smo Galaktička Federacija Svjetlosti. 


Kako je kanalizirano kroz Greg Giles-a 

Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

Nema komentara:

Objavi komentar

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda