petak, 10. kolovoza 2012.

10.08.2012


Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 10.8.2012.


  „Znanost o vremenskim trakama i njihovo predviđanje“


Tek što krenemo naprijed sada s našim planovima za ovaj svijet, počet ćete vidjeti brze promjene u mnogim državnim sustavima, kao i drugim sustavima u vašim društvima. Te promjene, iako postupne u nekim područjima moraju biti oštre u drugima jer nema mnogo izbora koje ovdje imamo, jer neki od vaših sustava moraju se srušiti kao kad se tepih povuče ispod njih. Mi želimo nastaviti što je više moguće polako i oprezno i mi ćemo učiniti upravo to, međutim, u nekim slučajevima što sporije budemo mogli ići i dalje će se smatrati relativno brzo iz vaše perspektive, jer novi sustavi moraju biti izgrađeni brzo kako bi se očuvao veliki dio vašeg svijeta i zaštitili neki aspekti vašeg života kao što je to proizvodnja hrane i distribucija i druga područja potreba kao što su vodovod i električni vodovi. Ti sustavi moraju biti sačuvani za sada, jer mi ćemo vam ponuditi zamjenu za te sustave koji će promijeniti način na koji proizvodite tu robu i kako distribuirate tu robu, međutim, ove promjene za neko vrijeme moraju se staviti iza plamenika, da tako kažemo, dok ćemo usmjeriti naše napore u druga područja koja zahtijevaju da budu pomaknuta prema gore na popisu.


Smatramo da ćete to razumjeti kad shvatite da se u ovom sadašnjem razdoblju vaš planet nalazi u opasnosti s nekoliko različitih ishoda. Mi ćemo upozoriti na te ishode kao vremenske trake, i mi ćemo raspravljati o ovim vremenskim trakama, kakva je razlika među njima, što će uzrokovati pomak za vas od jedne vremenske trake do slijedeće i kako mi smatramo da bi bilo najbolje pripremiti se za te mogućnosti, jer ne znamo koju vremensku traku ćete vi izabrati kroz uzrok i posljedicu, kroz vaše misli, djela i namjere. Mi nemamo kristalnu kuglu kao što mnogi od vas misle, koja nam omogućuje da lako čitamo vašu sudbinu. To tako ne radi. Kako to radi bilo bi da mi posjedujemo određenu tehnologiju koja nam pomaže da preciznije projektiramo naše buduće vremenske trake. Mi također posjedujemo tehnologije da nam omoguće da posjetimo, ako hoćete, buduće vremenske trake, da ih procijenimo i da prikupimo izvješća, istraživanja i ankete i vratimo te podatke natrag u današnje vrijeme. Međutim, mi ne posjedujemo bilo kakva sredstva da predvidimo koju će vremensku traku bilo tko doživjeti mijenjajući svoj kurs kroz izbor.

Shvaćate li tu razliku? To je vrlo važna točka. Želja nam je da svi vi koji čitate naše riječi danas da razmišljate o tome što smo upravo rekli i ponovno pročitate ovaj dio naše današnje poruke i proučite je, jer želimo da svi vi budete vrlo školovani na ovu temu, kao i još mnogo toga, ali za danas fokusirajmo se na to, znanost o vremenskim trakama i njihovom predviđanju. Mi ne posjedujemo nikakvu tehnologiju ili psihičke sposobnosti da znamo točno koje će vremenske trake ljudi, čak i naši ljudi, izabrati i iskusiti kroz njihove kreativne moći manifestacije kroz riječi, djela i namjere.

Mi, iz naše perspektive, svjesnije stvaramo vremenske trake koje želimo doživjeti, to je istina. Mi uživamo tu prednost nad vama jer nije dovoljno da vi shvatite vaše moći kreativne manifestacije i zato, u mnogim slučajevima, ne stvarate svjesno vremenske trake koje želite doživjeti. Vremenske trake koje kao kolektiv doživljavate izabrane su pomoću nekoliko različitih metoda, a neke od njih su nesvjesni načini, a neke su kroz manipulacije nekih od onih u vašem svijetu koji razumiju proces kreativne manifestacije i utječu na ostale kroz lukavstvo, obmane i utjecaj, što neki od vas mogu smatrati kao kontrola uma, iako nitko ne kontrolira vaš um osim vas. Imajte to uvijek na umu. Ono što oni rade je utjecanje na vaše misaone obrasce. To je sasvim drugačije od toga da netko kontrolira vaš um, jer vi ste ti i samo vi koji imate moć da stvorite sve što želite za sebe i imate moć da blokirate druge smetnje ili misli. Zapamtite to. Zapamtite, nitko ne posjeduje nikakvu moć nad vama osim da je dragovoljno predate njima.

Vratimo se našoj raspravi o vremenskim trakama. U ovom tekućem razdoblju vašeg putovanja postoje, kao i uvijek, mnoge vremenske trake koje su moguće za vas, a mi ćemo reći bez namjere da vas zbunimo, da imate neograničen broj budućih vremenskih traka. Ipak ćemo reći, zbog trenutnog razmišljanja vaše kolektivne i individualne svijesti, da postoji mnoštvo budućih vremenskih traka koje su za vas vrlo nevjerojatne, statistički govoreći. Drugim riječima, postoje misli, ideje i snovi koje mnogi od vas jednostavno nemate, dakle, izgledi da dovoljno vas razmišlja duž tih linija vjerojatno se neće dogoditi, tako da možemo zanemariti te mogućnosti za vas na matematičkoj i statističkoj osnovi.

Dakle, što su neki od zajedničkih snova i vizija koje ima vaš narod za vašu budućnost? Ovo je mjesto gdje možemo prikupiti podatke i doći do neke vrste razumnih zaključaka o tome koje su vremenske trake ili vremenske trake statistički više vjerojatne od drugih. To je ono što mi radimo putem naših istraživanja s vama, kroz naše poruke vama, i zašto smo toliko zainteresirani za vaše komentare koje ostavljate ispod naših poruka kroz vaše online društvene mreže. Iako postoje neki od vas koji, bilo prije njihovih sadašnjih inkarnacija ili tijekom ove inkarnacije, su se suglasili da možemo pregledati neke od njihovih misaonih obrazaca dok nastavljamo kroz ove promjene, velika većina vas ne sudjeluje u ovoj vrsti istraživanja.

Želimo da bude savršeno jasno, jer tako često nailazimo na komentare onih od vas koji vjeruju da mi koristimo naše telepatske sposobnosti da prisluškujemo vaše osobne i unutarnje misli, a neki od vas pitaju zašto bismo vas molili da ostavite vaše komentare ispod naših poruka ako se jednostavno može čitati vaše misli. To ne radimo. Mi ne čitamo vaše misli. Mi ne kršimo ičije pravo na bilo koji način. Molimo vas da to shvatite. Molimo vas da to zapamtite. Mi vas molimo da ostavite vaše komentare, jer to je način i jedini način da možemo utvrditi što je to što vi osjećate i što vi želite za sebe. Nadamo se da smo bili savršeno jasni u tome, jer nitko nema pravo da upadne u ničije osobno svetište koje je njihovo unutarnje biće i mi, članovi Galaktičke Federacije Svjetlosti, zasigurno ne kršimo to pravo na bilo koji način, obliku ili formi. Dopustite nam da nastavimo.

Čitajući vaše komentare ispod vaših poruka, mi prikupljamo podatke, mi pretpostavljamo što je to što vi kao kolektiv stvarate za sebe,jer to je ono što radite svakog trenutka i svakodnevno; vi stvarate sutrašnjicu. Pa što je to što vidimo da vi stvarate, to je veliko pitanje, nije li? To je najveće pitanje koje mi osjećamo da bi trebalo biti u vašim mislima i na vašim usnama svakog dana, ali vidimo mnoge od vas toliko rastrzani tolikim drugim stvarima, a mi se trebamo samo čuditi jer opet, mi ne čitamo vaše misli, mi možemo samo konstatirati vaše misli iz riječi koje ostavljate na vašim online zajednicama. Ono što vidimo je ili nedostatak razumijevanja ili nedostatak brige za stvaranje vaše budućnosti. Želimo da znate kako svaki dan završava i počinje novi vi oblikujete nešto, klešete nešto što ćete svi zajedno doživjeti i u mnogim slučajevima već doživljavate.

Tako ono što vi modelirate, ono što vi rezbarite, što je vaša kreacija? To su vaše vremenske trake koje vi stvarate. Vi stvarate više od jedne mogućnosti, jer snaga kreativne manifestacije je složena i nije posebna ili precizna budućnost koju stvarate, nego vi stvarate mnogo mogućnosti, i kao kad plivate kroz tekućine kreacije vi ste plima i oseka, izranjate i tonete, ako hoćete, kroz razne mogućnosti svakog trenutka svakodnevno. Vremenske trake nisu ravna strelica, nisu ni ravne ceste. One su složena mreža mogućnosti. Da li sada vidite vaše vremenske trake malo drukčije, malo jasnije, i kako svaki od vas stvara ove vremenske trake dok se krećete naprijed kroz vaš dan, svaki dan?

Sada kad to radite, pitamo vas danas možete li eventualno znati što će vam donijeti vaša budućnost. Naravno, vi to ne možete znati, a niti mi. Tako često u vašim online zajednicama od nas ste tražili da vam kažemo kakva će vaša budućnost biti i što ćete svi vi doživjeti, a mi vam kažemo sada da ne možemo odgovoriti na ovo, jer mi nemamo te informacije a niti vi. nitko ih nema. Sve je za vas moguće, to smo podijelili s vama nekoliko puta. Razgovarali smo sa vama o mnogim mogućnostima za vas, opisujući vam prekrasne stvari koje su sve moguće za vas, jer doista jesu, ali ovisi o svakom os vas da manifestira te stvari za sebe, za svoj narod i za vaš planet, jer tako to radi.

Mi želimo da razmislite o tome što smo rekli. Molimo vas pročitajte našu poruku ako vam pomaže da bolje shvatite našu današnju lekciju, jer mi smatramo da mnogi od vas propuštaju priliku da nauče mada odvajate vrijeme da čitate naše poruke, jer smatramo da neki od vas da jure kroz te poruke ili nisu dovoljno fokusirani na naše razgovore i naše povremeno izbjegavanje nekih finijih točaka. Naše poruke vam mogu jako poslužiti kao sredstvo za vas pojedinačno kao i kolektivno jer to, za sada, su vaše vremenske trake informacija iz viših dimenzija. Nema drugog cjevovoda, nema druge avenije za bilo kog od vas da prikupi bilo kakve informacije iz viših područja osim telepatski, a ako postoje oni od vas koji još nisu vješti u ovom sredstvu komunikacije, tada su vam naše poruke vaše vremenske trake u tom pogledu, i mi vam savjetujemo da na njih gledate i da ih tretirate kao takve, a ne da ih tretirate tako oštro, tako osuđujuće, tako omalovažavajuće, jer naše poruke su poruke ljubavi, brige, mudrosti viših dimenzija, i informacija ate poruke mogu biti vrlo korisne za vas u ovom trenutku. To je sve što imamo za vas danas, i kažemo vam nastavite kroz ostatak dana svjesno znajući da stvarate svoje sutra.

Volimo vas, a do tada, mi smo vaši ko-kreatori vaše budućnosti. Mi smo Galaktička Federacija Svjetlosti.

Kako je kanalizirano kroz Greg Gilesa.


Preveo sa engleskog: Fredi

Nema komentara:

Objavi komentar

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda