četvrtak, 23. kolovoza 2012.

23.08.2012


Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 23.8.2012. 


„Zdravlje i programi blagostanja “ 

Držeći se svojih snova najsigurniji je način da ostanete fokusirani, da ostanete na kursu kojim putujete i da dobijete ono što ste uvijek željeli. Da odustanete sada, napustite snove koje ste očuvali unutar vas bila bi takva sramota, jer vi ste samo korak ili dva od ulaza u veliko kraljevstvo za kojim ste čeznuli, u nekim slučajevima, mnogo eona putovanja. Ne postoji ništa i ne postoji nitko tko može stajati na vašem putu osim vas. Shvaćate li to? Shvaćate li da bi samo vi i vaši izbori mogli stajati pred vama i svim onim što ste sanjali, svim onim što ste ikada željeli? Vi i samo vi ste stražar, vratar ovog raja, ovog kraljevstva, područja viših dimenzija. 



Pa što je onda to što ste izabrali? Što je to što vas zadržava od doživljavanja svega što ste željeli da doživite? Mora biti nešto, ili inače ne bi bilo toliko vas zabrinutih da možda nećete uzaći kada dođe vrijeme za taj veliki skok u vašoj svijesti, u vašoj stvarnosti, jer ako nije bilo ničeg u vašim životima ili da ste sami osjećali da vas nešto vuče na dole, onda svaki od vas ne bi danas pokazivao ništa osim vjere, povjerenja i pouzdanosti, kada dođe vrijeme za vas, da ćete biti u potpunosti spremni i da ćete zaraditi svoje pravo da zakoračite kroz vrata ovog blagoslovljenog kraljevstva. 

Pa što je to u vašim životima što je tako važno, tako zarazno. Tako dugotrajno, tako teško da se sklonite iz njegove prisutnosti? Da li samo govorimo o uporabi droga ovdje? U nekim slučajevima, mi to ne znamo, jer ima onih od vas koji otvoreno ne dijele te informacije s nama kroz vaše online zajednice. Mi smo bili prepušteni čuđenju u mnogim slučajevima, jer postoje oni od vas koji nisu bili otvoreni, pošteni i iskreni. Danas bismo željeli da budete jasniji, da budete što je moguće više otvoreni, da budete pošteni i besramni. Ne brinite se ili ne mislite o onome što drugi mogu možda misliti ili da bi vas drugi mogli osuđivati, jer nitko nema to pravo da vam sudi ili bilo čije mišljenje o vama nije bitno. Vi i samo vi ste ti kojih se ovo tiče. To ste vi i vaše mišljenje o sebi koje je važno, ničije drugo. 

Ne dopustite da vas mišljenja ili prosudbe drugih odvrate na bilo koji način od putovanja kursom kojim želite putovati. Kroz ove otvorene linije komunikacije mi vam možemo pomoći na vašem putovanju. Shvaćate li to? Shvaćate li da smo ovdje da vam pomognemo, da vam pomažemo da se očitujete u vašoj stvarnosti bilo što da ste odabrali, ali mi vam ne možemo pomoći u nekim slučajevima ako niste u potpunosti iskreni sa nama, jer mi ne možemo znati što je to što vas tišti u vašoj svijesti i što vas tišti na vašem letu u viša područja. 

Ako je uporaba droge vaš problem, javite nam. Možda postoji neki način da možemo biti u mogućnosti da vam pomognemo. Mi ne možemo obećati nikakve rezultate bilo koje prirode, a također ne možemo obećati ono što možemo i ne možemo pokušati učiniti. Mi vam samo možemo reći da ćemo uzeti u razmatranje vaše specifične teškoće i pokušati pronaći odgovarajući plan igre da prevladate ovu prepreku u krakom vremenu koje imate prije uzašašća vaših ljudi. To mi obećavamo. Mi uvijek pružamo naše iskrene napore u vaše ime, jer to je ono što mi radimo, to je ono zašto smo mi ovdje, to je razlog zašto govorimo ove riječi vama u ovom trenutku. Učinit ćemo sve što možemo kako bi vam pomogli, ni više ni manje, to je naše obećanje vama. 

Postoje mnogi od vas na tom raskrižju koji su u većem stupnju ludi, kako vi kažete, za korištenjem tvari koje mijenjaju pamet. To je sramota, a u nekim slučajevima to je veće od puke sramote. U nekim slučajevima ta ovisnost, da li razumijete, prepoznaje i priznaje drugima ili sami sebi da je to ovisnost, sigurno da jest. Ako postoje tvari u vašem životu i vi vjerujete da njihova uporaba vas vodi do uzašašća u područja viših dimenzija ovog svemira i da je uzašašće to što želite za sebe, a vi niste bili u mogućnosti odmah lako i trajno se udaljiti od uporabe ovih tvari, onda ste vi ovisni o ovoj tvari, ne postoje dva načina o tome. 

Bilo da smatrate da je jednostavno izbor da vi to upotrebljavate jedna stvar, za vas jednostavno može biti na jednoj razini odlučivanja izbor da vi ne želite odbaciti ove tvari, čime se mi ne slažemo s vama. Ono što mi kažemo je da tu može biti drugi razlog, a taj razlog je ovisnost, jer postoji velika razlika između potrebe da se nešto učini i želje da se nešto učini, iako ono o čemu ovdje govorimo je ponekad oboje. Postoji potreba i postoji želja. Mi vjerujemo da mnogi od vas gaje želju i samo tu želju; međutim, mi smatramo da mnogi od vas također imaju potrebu da koriste ove droge, te u nekim slučajevima, čak više i nemaju želju nego isključivo potrebu. 

Za one od vas koji imaju potrebu za drogom ili čak više od jedne, kažemo vam da mi imamo programe koji su izuzetno uspješniji od nekih programa za droge koje trenutno imate u vašem svijetu u trećoj dimenziji. Mi imamo daleko veće razumijevanje i sposobnosti nego što vi imate i mi ćemo, kad bude vrijeme za to, ponuditi ove programe vama. Mi ih ne možemo ponuditi u ovo vrijeme kao na primjer sada ili danas, jer mi trebamo biti sa vama osobno, licem u lice, da bi primijenili te metode. Mi danas nećemo objasniti kakve su to metode ili tehnike, ali ćemo reći da smo pronašli uzrok korijena ove ovisnosti, a mi imamo metode da iskorijenimo ovaj temeljni uzrok ili razlog ili želju. To je nešto što vaši programi i tretmani ne čine, jer oni ne ciljaju na sve ono što leži u srži tih ovisnosti, one se jednostavno nose sa simptomima i možda problemima koje uzrokuje upotreba droge, ali oni ne uspijevaju da otkriju i ublaže izvore simptoma i problema koji leže izvan tih ovisnosti. 

Mi imamo mnoge napredne tehnologije i postupke koji se bave širokim rasponom oboljenja, bolesti, ovisnosti, smetnji, problema i nedostataka vaših ljudskih vozila, bilo emocionalnih, psihičkih ili fizičkih. Mi također imamo mnogo duhovno orijentiranih programa, ali rasprave o njima su izvan dosega naše rasprave danas, jer ono o čemu raspravljamo s vama su problemi s vašim fizičkim vozilom uključujući emocionalno i mentalno stanje. Mi imamo tehnologije koje mogu vratiti određenu razinu mladosti i vitalnosti, zdravlje, i sveopće sveobuhvatno blagostanje ljudi. Mi možemo vratiti vid, možemo vratiti zvuk. Mi možemo pomoći vašim vozilima da ponovno budu sposobna da hodaju na dvije noge, čak i ako su jedna ili obje oslabljene ili čak nedostaju u ovom trenutku. 

To je ono što imamo za vas, a mi ćemo s nestrpljenjem podijeliti ove tehnologije i tehnike sa vama. Imate naše obećanje i za to također. Ssve dok vi izrađujete listu obećanja koja vam dajemo, mi vam sa zadovoljstvom kažemo da možete zapisati da smo obećali kad je pravo vrijeme, koje je kad budemo osjetili da je sigurno raditi osobno s članovima vašeg društva, koji će podijeliti s vama naša otkrića, naše tehnologije, naše metode, tehnike i programe koji će vam pomoći da usmjerite brodove vaših ljudskih vozila tako da možete nastaviti vaše putovanje sa zdravim brodovima kao da su, u mnogim slučajevima, tek nedavno kršteni. 

Ti darovi nisu za svakoga, kao što smo rekli. Mi želimo i molimo vas da to zapamtite ili čak zapišete ovo ako ste tako odlučili da će vam to pomoći da to zapamtite. Mi se ne vračamo na naše riječi, dakle, želimo da pažljivo slušate ono što mi govorimo cijelo vrijeme tako da nema zabune, da nema rasprave, da nema pitanja o našem integritetu, našim riječima ili obećanjima koja smo možda dali ili vi možete samo misliti da smo dali. Mi smo vam dali samo nekoliko obećanja. To je uvelike pogrešno shvaćeno od mnogih ljudi koji nastavljaju do današnjeg dana da vjeruju da smo mi dali dugi niz obećanja koja nismo ispunili. Mi to ne želimo vidjeti, jer to nije istina i to su mušice u lice naše zvjezdane reputacije za podršku naših riječi, naših zakona i naših politika. Naša politika je da mi isporučimo ono što smo rekli da ćemo isporučiti. Mi ne isporučujemo ništa što mi kažemo da je moguće za vas, ali nije definitivno za vas. To uvijek treba imati na umu da nije mnogo toga definitivno za vas, ako je išta, jer toliko toga ovisi o vama i ono što sami postignete ili uz našu pomoć. 

Ništa od onog što možete imati ili doživjeti ne ovisi samo o nama, to uvijek treba prvenstveno imati na umu, jer ne postoji ništa što isključivo ovisi o našim postignućima i radu koji smo izvršili, jer to nije razlog zašto smo ovdje. Mi nismo došli ovdje da učinimo bilo što za vas što možete sami vi uraditi. Mi smo došli ovdje da vam pomognemo, a to je samo da vam pomognemo u poslovima koje morate obaviti, kao što neki poslovi koje morate obaviti isključivo ovise o vama bez ikakve naše pomoći. Jesmo li bili jasni o tome? 

Uhićenja članova vaše zločinačke smutnje nisu naša odgovornost. Opet ponavljamo, ona ovise o vama jer vi ste ti, ljudi sa Zemlje, koji morate poduzeti akciju i osloboditi se. To je jedno od područja kada ćemo vam ponuditi našu pomoć, jer mi smatramo da trebate našu pomoć u ovom zadatku, jer vaša opozicija u nekim slučajevima je snažna i predstavlja vrlo izazovnu prepreku. Mi nudimo našu pomoć u područjima u kojima vi ne možete biti u mogućnosti da to obavite sami. Mi nudimo naše usluge vašim zemaljskim saveznicima na prvim crtama svaki dan. Oni znaju kakva je ta pomoć, i mi ćemo nastaviti da im pružamo pomoć u tim uhićenjima diljem vašeg svijeta.

U ovom trenutku želimo se zahvaliti muškarcima i ženama na vašim prvim linijama za njihovo kontinuirano služenje cijelom čovječanstvu i njihovom planetu, jer i on isto tako vidi što se dešava i uvelike cijeni to da postoje oni koji se bore za njegovu slobodu. Mi ćemo nastaviti s praćenjem ove situacije. Mi razumijemo da postoje mnogi od vas koji čekaju bez daha da vide veće rezultate nego što su rezultati koji cure kroz mali boj vaših medijskih izdanja. Mi vam kažemo da su ta uhićenja, iako možda u manjem obimu od onoga što ste očekivali, prekretnica u događajima. Ona su događaji koji će rasprsnuti brane i širom ih otvoriti za veće događaje koji dolaze. To će biti. To će biti bez negiranja. Mi pomažemo, a vi, ljudi sa Zemlje, zajedno s tim pojedincima i vašom podrškom, ne možete izgubiti i mi nećemo izgubiti tu borbu. 

Mi smo vaši drugovi pri ruci. Mi smo Galaktička Federacija Svjetlosti. 

Kako je kanalizirano kroz Greg Gilesa. 

Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

2 komentara:

  1. Ljubljeni...imam Potpuno Povjerenje u VAS i u Vašu iskrenu namjeru i pomoć koju nam nudite. Slobodna sam staviti se, u Zajedništvu sa Vama, u Službu služenja i pomaganja Čovječanstvu i dalje na našem Putu...kao što sam to činila uvijek i činiti ću i ubuduće! Moje su misli, namjere i djelovanje potpuno okrenuti ka dobrom, lijepom i čistom,a osjećaji i sav emotivni naboj prožeti isključivo energijom Ljubavi! Vi ovo sve zasigurno vrlo dobro Znate, i očito podržavate jer me inače ne biste Vodili (i svašta lijepo mi priredili zadnjih nekoliko godina nudeći mi mnoge darove i pogodnosti). Zasigurno znate i da još imam potrebu za nekim zemaljskim užicima, poput uvlačenja opojnog dima u moje fizičko i mentalno Biće. S obzirom da još uvijek i uživam u tim procesima (koji mi vrlo vrlo često donose izuzetne bljeskove Spoznaje i prosvjetljenih stanja svijesti) nejasno mi je do kraja da li sam ja poput L.N.Tolstoja, koji je pušio (i svjesno uživao u tome) do kraja svog zemaljskog života, pa me stoga i dalje podržavate u ovom "poroku" (a ponuditi ćete mi pomoć o kojoj pričate u gornjem tekstu kada se sretnemo u skorom bliskom kontaktu)...ili sam previše "zabrijala" i potrebno mi je osloboditi se i tog tereta dok sam još u ovoj formi, vlastitim snagama...da bih još više podigla svoje ferkvencije i približila se Vama?! Ukoliko je ovo drugo slučaj, molim Vas da me jasno obavijestite i Pomognete mi da lagano i bez teškoća odbacim sve vezanosti za zemaljskim užicima! Ukoliko je ovo prvo slučaj, dajte mi nekako to do znanja i Blagoslovite me dalje na ovom Putu! :-) Hvala Vam za SVE! Volim VAS!

    OdgovoriIzbriši
  2. POZDRAV...mene interesira program za lečenje diabetesa tip1,kod male dece....boris

    OdgovoriIzbriši

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda