subota, 25. kolovoza 2012.

25.08.2012


Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 25.8.2012.



 „Od ždrebeta do konja“ 


Kockanje sa svojom budućnosti nije nešto što bismo preporučili. Umjesto toga mi vas savjetujemo da uzmete u obzir i poduzmete mjere opreza za poboljšanje vaše šanse za uzašašće, ne usporavajući, ne napuštajući i ne zanemarujući svoje obveze kako bi učinili da se stvarnost koju ste odabrali da koristite za sebe bude očitovana vašim mislima, riječima, namjerama i akcijama. To je ono što vam mi savjetujemo; mi vam savjetujemo da stvorite zalihe u sebi. Analizirajte i kategorizirajte sebe i mnoga stajališta i aspekte sebe. Što je to što vi smatrate postignuće, ali pod postignućem ne mislimo na nagrade, trofeje ili takmičenja u kojima ste pobijedili ili iznos novca koji ste bili u mogućnosti osvojiti. Ono što mi podrazumijevamo pod postignućem je to koja područja sebe ste bili u mogućnosti izoštriti, da bi povećali svoje sposobnosti unutar sebe i da radite, dijelite i družite se s drugima.

Na primjer, ono što vas pitamo je u kojim područjima vi smatrate da imate poboljšanja u svoj ovoj, jedinoj inkarnaciji koje se možete sjetiti u ovom trenutku. (Mi tražimo od vas da se fokusirate samo na ovaj život, jer se vi ne sjećate drugih i naravno ne možete to razmatrati u ovim analizama.) Onda na kojim područjima smatrate da ste pokazali slabosti ili nedostatke? Za koja područja smatrate da trebaju pažnju, iskustva i lekcije kako bi vam pomogle da se poboljšate u ovim područjima, a za koja područja smatrate da ste ostvarili ova poboljšanja i u kojim područjima smatrate da trebate lekcije i poboljšanja? To bi vam trebalo biti lako pitanje za odgovoriti u nekim slučajevima, a u drugima odgovor na to pitanje će doći do vas tek nakon pažljivog razmišljanja, razmatranja i promišljanja o cijelom vašem životu, ne samo o odraslom dobu, nego idući natrag toliko daleko koliko se možete sjetiti vrlo ranih godina kao dijete, jer to je ono gdje su za vas počele mnoge od vaših lekcija. 

Mi nismo čekali da itko od vas dostigne određeno doba da bi počeli pomagati u učenju nekih lekcija za koje ste se izjasnili da ste osjetili da trebate naučiti o vašem rastu u ovom životu. U nekim slučajevima, mi počinjemo s vašim obrazovanjem još od kad ste bili dijete, kad se odnosi na ovaj period. Možete li se toga sjetiti tako daleko unatrag? Sjećate li se doživljaja nedostataka u nekim područjima vaše osobnosti ili kako ste se odnosili prema drugima? Ako možete usporediti te rane godine s onima danas, vidite li ovdje promjene? Jeste li doživjeli rast i sazrijevanje u bilo kom od ovih područja? 

Vi možete smatrati da se nekom vašem rastu može pripisati jednostavno postajanje starijim i zrelijim, mi to sigurno razumijemo, i to u nekim slučajevima svakako može biti slučaj, ali vam kažemo da ne uzimate uvijek zdravo za gotovo, jer su neke od tih lekcija naučene i to naučene na teži način kroz iskustva i lekcije a ne kroz jednostavni proces sazrijevanja. Želimo da to bude jasno, pošto su mnogi od vas pokazali određene nedostatke od ranog djetinjstva do zrelog doba u jednoj ili više vaših prijašnjih inkarnacija, a jednostavan i prirodan proces sazrijevanja ne rješava ove probleme za vas. Stoga, čvrsto vam savjetujemo da razmotrite sve vaše osobne atribute koje ste posjedovali kao dijete i usporedite ih s osobom kakvu smatrate da ste danas. To je vrlo važno, a mi ćemo uvelike cijeniti ako podijelite vaše odgovore s nama kroz vaše online zajednice jer opet, mi ćemo pratiti vaše odgovore jer smatramo da je to vrlo važna vježba danas. Mi vam također savjetujemo da nastavite ovu vježbu pažljivog promišljanja cjelokupnog trajanja vaše sadašnje inkarnacije. 

Mi vam se zahvaljujemo na današnjem sudjelovanju, i kažemo vam da vaši odgovori na naše upite su vrlo važni i znatno poboljšavaju naše razumijevanje i sposobnosti da vam pomognemo u ovom vrlo važnom, a koje može biti teško razdoblje vašeg putovanja. Kao što smo rekli, vi se sada nalazite pred završnom fazom. Tu je grupa vas koji radite zajedno a tu su također i mnogi koji vas prate iza grupe, ali vam kažemo da ste svi toliko blizu završetka ove utrke i mi, članovi Galaktičke Federacije Svjetlosti i vaša uzašla obitelj, učinit ćemo sve što možemo da vas dovedemo do linije cilja.

Mi smo pratili vaš napredak kroz eone vremena, bezbrojna tisućljeća. Za neke od vas, vaše putovanje vas može odvesti od mladog ždrjebeta do velikog i snažnog konja, a mi vidimo vaš napredak i divimo se koliko daleko ste došli. Kad biste mogli vidjeti koliko ste narasli, sazreli i ojačali, i kako mudri, učeni i iskusni ste postali u toliko mnogo vitalnih područja da ćete poletjeti, jer ovo postignuće će vas provesti kroz ove posljednje korake vaše završne faze. Vi nikad nećete dozvoliti bilo kakvim preprekama, bez obzira koliko prividno impresivne bile, da se suprotstave vašim posljednjim koracima na bilo koji način. Vi ćete vidjeti sve prepreke bez obzira koliko je brdovit još jedan izazov za vas, i vi ćete podići ovo brdo kao kamen iznad glave i baciti ga daleko od svog puta. To je ono što ćete učiniti, i to je razlog zašto smo odvojili toliko vremena i pažnje da vam objasnimo koliko daleko su mnogi od vas došli i koliko ste blizu cilja.

Češljanjem kroz vašu povijest mi možemo jasno vidjeti gdje možete pokazati nedostatke u nekim područjima. Došlo je vrijeme da riješite sve te probleme bez obzira koliko bili veliki ili mali. Ne postoji vrijeme nego sadašnjost kako je rečeno, a to nikad nije bilo istinitije nego sada, upravo sada. Za neke od vas neće biti sutra, a time ne mislimo dan za danom. Mi vam to predstavljamo kao metaforu, i mi to objašnjavamo tako da ne bude pitanja sutra kad vi ne doživite određene događaje. Ono što mislimo je da neće biti budućeg vremenskog razdoblja za neke od vas da obavite ovaj posao unutar sebe. To mora biti učinjeno sada. To nije moglo biti učinjeno u prošlosti iz određenih razloga, i to je uvijek razumljivo, i to ne može biti učinjeno u izvjesnim intervalima onoga što vi opažate kao svoju budućnost. To je vaš prozor. Iskoristite punu prednost toga. 

Mi smo ovdje u velikom broju da vam pomognemo. Vi nikada niste imali pomoć bilo koje vrste na ovoj razini, ove veličine. Apsolutno nema nikakvog razloga da svaki od vas ne bi mogao prevladati svaku prepreku pred vama, bilo da su to unutrašnja pitanja ili vanjska pitanja o vama, to ne smeta, ne postoji ništa toliko teško za vas da to ne biste prevladali. Jesmo li ovdje bili jasni? Mi želimo da vi shvatite razinu uključene hitnosti, o tome kako svaki od vas treba upravo sada da ispusti sve iz svog života što nije vitalno potrebno za preživljavanje i fokusira se na rad koji trebate učiniti za poboljšanje sebe, za unapređenje na nekim područjima, da odbacite navike i sklonosti i negativne misaone obrasce i obrasce ponašanja koji služe da vas vuku dole u niže dimenzije. Što je to što vam ne koristi? Što je to što vas sprječava od doživljavanja višeg ja u višem postojanju? 

Osjećamo da mnogi od vas imaju jasno definirano koja su to područja i pitamo vas, hoćete li raditi na ovim područjima i ako hoćete kada, jer kao što smo vas podsjećali, ne postoji sutra za mnoge od vas, jer taj posao mora biti obavljen sada počevši danas uskoro nakon što pročitate ovu poruku vama. Nema boljeg vremena i nema drugog vremena osim sada za mnoge od vas. Mi vam opet kažemo da podijelite s nama što je to što osjećate da vam ne služi, što djeluje da vas sputava a mi ćemo pokušati, ali ne možemo obećati, da osmislimo za vas nekakvu vrstu igre ili lekciju ili iskustvo koje će vam pomoći da prevladate taj nedostatak, taj problem. Mi smo vaši prijatelji i mi smo vaša obitelj, i mi ne želimo niti jedan trenutak da vidimo da bilo tko od vas to propusti. 

Propustiti nije riječ koju vam preporučamo da često koristite. To je riječ koja se samo treba koristiti u kontekstu „Ja to nikada neću propustiti“, i mi smatramo da je uvijek bolje potpuno izbjeći korištenje ove riječi i umjesto toga izabrati „Ja ću uspjeti kao što sam uvijek činio, jer ništa ne može ili će stajati na mom putu do postizanja svakog cilja koji sam odredio da ću postići. Ja sam snažno i vječno duhovno biće i neću dozvoliti da me išta ikad zaustavi ili me uspori u doživljavanju svega što želim, kada želim i kako želim. To je moja izjava.“ Predlažemo vam da izgovarate ovu izjavu svakog dana, više puta dnevno ako smatrate da je potrebno da podsjetite sebe tko ste vi, koje su vaše prednosti, što želite i što ćete postići. Mi smatramo da će to uvelike pomoći mnogima od vas da prevladaju ono što su za mnoge od vas posljednje prepreke prije nego što svaki san koji ste ikad imali postane vaša veličanstvena stvarnost. 

Mi smo vaše kolege sanjari i kreatori iz Galaktičke Federacije Svjetlosti. Kako je kanalizirano kroz Greg Gilesa. 



Kako je kanalizirano kroz Greg Giles-a 


Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

Nema komentara:

Objavi komentar

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda