ponedjeljak, 27. kolovoza 2012.

27.08.2012


Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 27.8.2012.




„Priopćenje naših zapovjednika“ 

Otvaranje puta za pokretanje projekata i programa o kojima smo vam govorili je nužno za vas i vaše ljude da oslobode vaša društva od onih koji vas kontroliraju, manipuliraju vama, oni koji neumorno rade da vas spriječe u postizanju novih ciljeva i da doživite što želite za sebe ovdje u vašem svijetu. Mi ne možemo, kao što smo rekli, sići na vaš površinski svijet i početi raditi s vašim ljudima na izgradnji novih sustava sve do odgovarajućeg vremena kad osjetimo da su smutnja i njena ogromna mreža negativnog utjecaja adekvatno razbijeni, barem u određenoj mjeri. 

Mi ne zahtijevamo od vas da zatvorite i držite do suđenja svakog pojedinog člana smutnje, njihove suradnike i njihove sluge. To bi bilo previše za tražiti, a ono što mi tražimo svakako nije previše. Budimo jasni o tome što je to što mi tražimo od vas, ljudi na Zemlji, i onih koje mi nazivamo zemaljskim saveznicima. Mi tražimo od vas da napravite primjeren napredak u infrastrukturi koju ćemo nazvati kao mreža obmane, korupcije, negativnog utjecaja kriminalnog imperija koji se proteže kao velika paukova mreža diljem vašeg planeta pa čak i u malim kutovima i procjepima malih zemalja i regija. Mi smatramo da ne bi bilo pametno za našu organizaciju da siđe na površinski svijet dok ovi zlotvori, ti zločinci imaju slobodu vladanja i kontrolu nad mnogim dijelovima vašeg svijeta i sustava vašeg svijeta. 


Izuzetno je teško za nas ili bilo koga da počne dekonstruirati i rekonstruirati, a u nekim slučajevima, stvarati posve nove sustave dok postoje pojedinci koji planiraju i spletkare za trenutačnu smrt sustava koje namjeravamo stvoriti. Osjećamo da sigurno možete razumjeti naš položaj ovdje. Od vas tražimo da na odgovarajući način uništite neke od ovih mreža koje se protežu preko cijelog lica vašeg planeta. Pod time mislimo da bismo željeli vidjeti raspad njihove komunikacijske mreže, infiltraciju u njihovom zapovjednom lancu, kao i što je više moguće njihovih ključnih članova zatvorenih zbog njihovih zločina koje su već počinili. 

Mi ne čekamo da oni počine nove zločine jer je to nepotrebno, jer već postoji brdo dokaza više nego dovoljno za njihova uhićenja, zatvaranja i suđenja. U to smo potpuno uvjereni. Mi imamo velike pravne timove koji su pročešljali svaku stranicu dokumentacije koja se odnosi na zločine tih pojedinaca, uključujući zavjere koje, ako bi im se dozvolilo da sazriju, vidjeli bismo kompletno uništenje ljudske rase. Nije li to dovoljno najdraži, da postupite po tim nalozima za uhićenja i stavite te pojedince u pritvor? Što je to što čekate da bi to učinili? Čekate li da uspiju u njihovim đavolskim planovima da unište vaša društva kao i veliki dio vašeg fizičkog planeta, jer to su njihove namjere, to je ono što planiraju, to je njihov plan. 

Njihov plan je potpuno uništenje vaših društvenih sustava dok se proglašavaju vladarima nad tim propalim društvima, neizabranim, nekvalificiranim i nedostojnim vladarima. Oni ne žele izbore, iako su mnogi od njih okrenuti prema vlastitim rukama. Oni ne žele kampanje, oni ne žele da ovjekovječe njihove popise laži, prijevara, propagande, varki, kontrole uma i utjecaja. Oni jednostavno žele da sebe nazivaju kraljevima i kraljicama i visokim svećenicima vašeg svijeta i da se presele u bilo koju palaču ili dvorac koji žele i vladaju nad vama i vašim ljudima baš kao kraljevi i kraljice u vašoj prošlosti, pa čak i oni koji danas žive u tim palačama i imanjima dok su mnogi vaši ljudi gladni i bez krova nad glavom. Ti se pojedinci ne brinu o tim dušama; oni se ne brinu za opću pristojnost ili dobro ili za dobrobit svih ljudi vašeg svijeta. Oni se samo brinu o sebi. Oni samo poznaju pohlepu, požudu za moći i kontrolom, i seksualne devijacije i zadovoljenje.

Oni ne poznaju granice. Njihova svijest ne funkcionira kao vaša. Nemojte ih pokušati usporediti s vama; to bi bilo kao uspoređivanje jabuka i naranči, kako vi kažete, jer se ne može napraviti usporedba. Oni su odvratnost vašeg svijeta. Oni nisu dio njega, njima nikada ne bi trebalo biti dozvoljeno da budu dio njega, a sada je vrijeme da oni budu uklonjeni iz vašeg društva. To je volja vašeg Stvoritelja, Stvoritelja svega što postoji. Nije li to dovoljno da vaše uši čuju? Vaš Stvoritelj, On sam, sve što vi nazivate Bogom, On sam je zapovjedio da te sjenovite figure budu uklonjene iz vašeg svijeta i prebačene negdje drugdje, na neko mjesto gdje oduvijek pripadaju i nigdje drugdje, pogotovo ne ovdje što može biti jedno apsolutno prekrasno i savršeno mjesto za bića viših dimenzija da uživaju u postojanju koje im je dao Stvoritelj i da putuju kroz njegovu veličanstvenu kreaciju ovog svemira. 

To je sve o čemu danas želimo razgovarati sa vama, jer ne postoji drugi predmet koji se s ovim stvarno može usporediti. Svi ostali moraju izblijediti u svjetlu jednog predmeta jer je on tako nevjerojatno važan za vas, ljude sa Zemlje. Oni od vas koji imate sposobnost i uvježbanost i vještinu vođenja dignite svoje ruke, ako je to ono što je potrebno, učinite to, i uputite se do rezidencije gdje ovi pojedinci smutnje borave, prave sheme i planove za uništenje vašeg naroda i vašeg svijeta i pokucajte im na ulazna vrata. Mi to ne možemo učiniti za vas i mi to nećemo učiniti za vas. To je također bila volja vašeg stvoritelja. Vaš stvoritelj je odredio da vi, ljudi sa Zemlje, jeste ti koji se morate probuditi i morate poduzeti akciju da se oslobodite, ne kroz riječi i retorike i govore i kampanje i peticije, već kroz djelovanje, činom. On je naredio da je vrijeme za vas, ljude sa Zemlje, da se probudite i uzmete stvari u svoje ruke i da ne ostavite ovaj paket na tuđem pragu. 

Da li smo bili jasni ovdje, da mi nećemo prihvatiti vaše dijete na našem kućnom pragu, da mi nećemo učiniti vaš prljavi posao za vas? To nije razlog zašto smo ovdje i to je ono što nećemo učiniti. Mi ćemo vam na svaki način pomoći koliko možemo jer vam mi pomažemo na svaki način koliko možemo. Mi imamo nevjerojatno napredne tehnologije i metode nadzora i prikupljanja obavještajnih informacija i mi ćemo napraviti sve što možemo da vas opskrbimo svim obavještajnim informacijama koje su vam potrebne za dovršetak, barem u određenoj mjeri, tih uhićenja članova i suradnika onih koje mi zovemo vaša zločinačka smutnja. 

Postoje razne skupine, organizacije i imena koja su ti zločinci dali sebi a smutnja je jednostavno nadimak, nadimak koji mi koristimo da ih se lakše identificira kada se pozivamo na njih. Možete ih nazvati Iluminatima, jer bi to bilo vrlo točno za reći, iako mnoge od tih zločinaca koje mi nazivamo članovima smutnje nisu službeni članovi Iluminata, dopustite da budemo jasni u tome. Postoje članovi vaših Slobodnih Masonskih organizacija, vaše organizacije Vitezova Templara, Vitezovi Rosenkreutzerskog reda, sva ta ukrasna imena oni su dali sami sebi, ali kad se sve to svede postoji samo jedno ime za te hirovite duše a to je zločinci. Oni su zločinci jer oni pripadaju zločinačkoj organizaciji, zločinačkom imperiju, da li to oni shvaćaju ili ne.

Postoje nisko rangirani članovi tih organizacija, da budemo jasni u tome, da se čak ne može prepoznati ili razumjeti da su oni ponizni članovi zločinačke organizacije. Oni možda nisu pozvani za bilo kakvu zločinačku službu, ali svejedno, to je razlog zašto su bili zaposleni. Oni nisu bili zaposleni u ovim organizacijama zbog njihovog izgleda, njihovog šarma, njihove stručnosti i njihove ljubavi i suosjećanja za njihovu braću i sestre. Oni su bili pozvani u te organizacije da rade prljave poslove onih iznad njih u velikoj piramidi svake organizacije. To je sve. Oni su sluge, oni su pijuni, i svaki od njih, koji je također počinio zločine u ime njihove organizacije ili njihove vrhuške u piramidalnoj strukturi, mi vam kažemo da će vaše vrijeme također doći. Vi ćete također biti pritvoreni i suđeni, a s brdom dokaza za koje ćemo se pobrinuti da ih osiguramo, vama će biti suđeno i vi ćete biti osuđeni i nećete biti sretni zbog toga. To vam mi obećavamo; to će biti učinjeno. 

Samo je pitanje vremena, a sada je vrijeme kada mi više nemamo luksuz da odstupimo. Sada je vrijeme , sutra već nije, da ta uhićenja krenu velikom brzinom. Mi ne možemo čekati ovdje dugo. Toliko ljudi iz vašeg svijeta smatra da se čeka na nas, a mi želimo da učinimo apsolutno jasnim i da to izreknemo što glasnije možemo; vi ne čekate na nas, mi čekamo i jako dugo vremena smo čekali da vi počistite smeće s vaših ulica koje su smutnja i njeni suradnici kako bi mi počeli projekte o kojima smo govorili. Mi smo ovdje bili jasni u tome. Ima li ijedna riječ koju smo upravo izgovorili da je ne razumijete jer mi smo previše umorni od čekanja baš kao što su mnogi od vas umorni od čekanja, a mi se moramo odmah pokrenuti jer je preostalo jako malo vremena za dovršenje tih vrlo važnih projekata koje mi smatramo za sigurnost, blagostanje i prosperitet i kraj tolike patnje i teškoća za vaše ljude. Nije li to dovoljno, najdraži? 

Mi vas ponovno molimo; učinite molimo vas sve što morate učiniti i zajašite naboj i odvedite u pritvor ove važne i ključne figure u tim sjenovitim organizacijama. Mi očekujemo vaš odgovor, a odgovor ne znači vaše riječi i obećanja i više zahtjeva za obavještajne informacije. Mi očekujemo vaš odgovor na terenu u ime uhićenja što više tih zločinaca i što na što humaniji mogući način.

Hvala vam na vašem vremenu danas, naša braćo i sestre, i ako je naš ton danas bio prilično oštar i možda strog, milimo vas da shvatite da postoji vrijeme i mjesto za nježno, lijepo i slikovito izražavanje vaše prelijepe i svijetle budućnosti, a postoji vrijeme za naše zapovjednike, naše vrhovnike, ako hoćete, da imaju svoje pravo glasa sa vama a naši zapovjednici nisu pjesnici, nisu mudraci prelijepih i poetskih pjesmica, govora i izražavanja. Oni su zapovjednici, generali. Oni su čelnici velikih flota zvjezdanih brodova, od kojih su mnogi unosili naboj u bitke za uklanjanje bića koja su učinila štetu drugim dušama u ovom svemiru. 

Ovo je tko vam je dao ovu poruku danas. To nije uobičajena grupa viših dimenzionalnih bića koji su sa vama dijelila vrstu nježnih, ljubaznih i poetskih izraza tijekom prošlosti. Današnja poruka vama je emitirana od naših oficira, ako hoćete, a oni se ovdje ne igraju. Oni su vrlo profesionalni, oni su vrlo kompetentni u onome što rade i oni uzimaju svoj posao vrlo ozbiljno, a ono što oni žele odmah vidjeti su oni vaši ljudi koji rade na prvoj crti fronta, koji su naoružani do zuba, koji imaju sposobnosti, tehnologiju, vodstvo i priliku da učine ono što moraju učiniti kako bi oslobodili ljude vašeg svijeta. To je ono što bi mi, Galaktička Federacija Svjetlosti, učinili ako bi to bili naši ljudi koji su bili zatvorenici. Mi bi izveli „bez zarobljenika“ oslobađanje naših ljudi ako je to ono što je potrebno za ovu misiju. Mi vas volimo i brinemo se o vama. Vi ste naša braća i sestre i mi vas želimo osloboditi toliko koliko vi želite biti slobodni, a mi vam kažemo da taj dan za vašu slobodu je došao, više nema sutra. Danas je taj dan.  

Mi se sada odjavljujemo, do sutra, mi smo vaša braća i sestre, vaši drugovi pri ruci, koji se bore za vašu slobodu. Mi smo Galaktička Federacija svjetlosti.

Kako je kanalizirano kroz Greg Gilesa.


Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

Nema komentara:

Objavi komentar

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda