ponedjeljak, 3. rujna 2012.

03.09.2012




Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 03.9.2012. 




„Mi sada pojačavamo našu igru“ 

Pijesak vremena curio je polako kroz ruke tijekom dugih eona vremena vašeg putovanja kroz nezaboravnost i lekcije dizajnirane za vas, da iznesete van ono najbolje u vama, da iznesete van ono što je uvijek postojalo u vama, ali to što ste željeli iznijeti na površinu. Jer mnogi od vas, vi ste učinili upravo to. Vi ste uspjeli u mnogim, a u nekim slučajevima, čak u svim ciljevima koje ste si postavili da ih postignete. Vidimo to kao čudesan rezultat na vašem putovanju ovdje, i kažemo svima vama koji daju sve od sebe da ustraju i nauče toliko teških lekcija, čestitamo vam na vašem sigurno vrlo dobro obavljenom poslu. 

Vaša nagrada za to je također samo ono što želite iskusiti. Nagrada ne dolazi bez ogromnih napora sa vaše strane i vi to znate. Vi ste jako odavno znali da ćete jednog dana uspjeti, da ćete se uzdići iznad svih tih izazova i prepreka, tegoba, teškoća, problema i testova vaše snage i vaše volje, vašeg poriva, vaše odlučnosti i vaše hrabrosti, a vi ste se htjeli osigurati da se nikako ne razočarate onim što ćete dobiti iz svih tih ogromnih napora ovdje, a to je upravo ono što ste, uz našu pomoć, učinili. 


Vi ste darovali sebi zapakirano mnoštvo biranih poklona, a među tim darovima su alati koji će vam sada pomoći da učinite vaš život toliko lakši u odnosu na koliko težak za vas može biti u ovom trenutku. Neki od tih darova olakšati će probleme i teškoće koje možete doživljavati s vašim fizičkim plovilom, jer sve to počinje ovdje. Sve počinje s vašim tijelom, nije li tako, prije nego što možete skrenuti svoju pažnju na pitanja izvan sebe? Dakle, to je zašto ste mislili da bi bilo najbolje mjesto za početak obnavljanja, popravljanja, prepravljanja, ponovnog dekoriranja, a to je upravo prvi dar koji ste željeli primiti nakon što dostignete ovaj stupanj vašeg putovanja i željeli ste nagraditi sebe za ovu probu, pa tako on je ovdje. 

Evo što će vaš dar biti, a imajte na umu, da to nije samo dar od nas, već je to dar od vašeg Stvoritelja koji vas mnogo voli i koji više ne želi da nastavite vaše putovanje korištenjem fizičkog plovila potrganog i razderanog poput pocijepanih jedara na pučini. Ne, on želi za vas potpuno novo plovilo, iskonsko plovilo, novo kršteno plovilo sposobno za plovidbu morem, a to je prvi dar koji će mnogi od vas primiti. Vi ćete dobiti nova fizička vozila, novo tijelo, tijelo koje se u mnogim slučajevima jako razlikuje od tijela u kom boravite danas. Što time mislimo je da će mnogi od vas doživjeti prebacivanje vaše svijesti iz jednog plovila u drugo, jer nećete dobiti popravke ili prepravke fizičkog plovila u kom trenutno boravite. 

Ovo može doći kao iznenađenje za neke, i to je iznenađenje koje ste željeli za sebe i to je iznenađenje koje tako jako volimo predstaviti, tako da ćemo vam predstaviti prvi dar za vas koji ćete dobiti; kompletno „remontovano“ tijelo, ali to nije vaše staro tijelo koje će biti nadograđeno, umjesto vas, vaše biti, vašeg bića, vaše duše, ako hoćete, bit će pročišćeno, preneseno iz jednog plovila u drugo. To je vrlo jednostavan proces. To nije jako složeno, a vi i vaša duša ste u vrlo sposobnim rukama. Mi smo proveli ovaj postupak mnogo puta u prošlosti. Mi nismo novi za ovaj proces ili tehnologiju, jer mi smo dobro školovani i mi smo, članovi Galaktičke Federacije Svjetlosti ti koji smo izumili taj proces, koji smo uveli ovu tehniku prvi. To je naš dizajn, i mi se jako ponosimo s našim postignućima na ovom području. 

Mi ćemo nježno podići vaše biće, vašu strukturu svijesti iz vašeg tijela koje danas može biti razoreno starošću, bolestima ili ozljedama i nježno pomaknuti vas u drugi oblik, drugo fizičko plovilo koje će ležati tik do vas. Ovo je tijelo sačuvano za vas. Ovo je tijelo čuvano u iskonskom obliku. To tijelo je bilo čuvano od svakog daljnjeg starenja nego što ste to vi to željeli. To tijelo je savršene dobi u kojoj ste se vi željeli pojaviti nakon što bude napravljeno ovo „prebacivanje“. To novo tijelo za vas, u mnogim slučajevima, izgledat će vama, ljudima sa Zemlje, kao da ima 23, 24, moguće čak 25 godina starosti, ne starije od toga i kao što smo rekli, to je u većini slučajeva. 

Postoje oni od vas koji žele da izgledaju starije, jer to je vaša stvar, vaša karakteristika da izgledate starije, da izgledate mudrije, da izgledate kao mudrac, jer mudrac je doista ono što vi jeste. Vi ste stariji, vi ste mudriji, jači, učeniji, obrazovaniji, iskusniji, i vi želite da vaše fizičko plovilo preuzme osobnost koja vi doista jeste. Za one od vas koji su odabrali ovaj smjer, kažemo vam da ste nas uvelike zadužili zbog vašeg služenja drugima i vaše predanosti u vašim odabranim karijerama i profesijama, i kažemo vam da vaši darovi drugima na ovaj način uvijek će biti pamćeni, nikada neće biti previđeni ili zaboravljeni. Mi vam nudimo mnoge blagoslove za to, i kažemo vam da tijelo u kom se želite pojaviti je ovdje, ono je bilo jako dobro čuvano i savršenom stanju i čeka da legnete kraj njega, a zatim se probudite u vašoj novoj „ljusci“, kao kad ljuskar zamijeni jednu školjku za drugu. 

To je način na koji mi volimo razmišljati o tome, jer to nije ništa kompliciranije od toga. Za one od vas koji će reagirati sa strahom, nepovjerenjem i sumnjom i početi oglašavati alarme kroz vaše online zajednice da je to jedna vrsta đavoljeg trika, obmane ili prijevare a mi, članovi Galaktičke Federacije Svjetlosti i vaše vlastite obitelji smo u poslu krađe i prodaje duša, možemo vam reći da je vrijeme za ovakve pretpostavke, optužbe, sumnje i nepovjerenje sada je daleko iza svih nas. Možda će biti vrijeme kada ćete predstaviti te mogućnosti i vaše strahove, pa čak i vašu paranoju i širiti ih kroz vaše online i osobne zajednice kod kuće, ali vam kažemo da je već dosta tih razgovora. To je luckasto u ovom trenutku, to je neproduktivno, to je sumnjičavo i paranoično. To sada ulazi u područje destruktivnih mjera, namjerne sabotaže naše misije, a mi ćemo morati poduzimati određene mjere za suzbijanje i kontrolu te sabotaže, jer mi smo sada izvan područja slobode govora i slobode izražavanja a vi sada ulazite u zonu koja je više ratoborna, jer vi ste ti koji provodite radnje izdaje, radnje rata, radnje nasilja, radnje onog što vi zovete „terorizam“, jer vi namjerno i dobrovoljno izazivate emocije terora koje širite kroz vaše vlastite zajednice. 

Neki od vas koji učestvuju u ovom širenju straha i terora nisu plaćene sluge smutnje. Mi to razumijemo, naš kanal to razumije, i mnogi od onih koji slijede te riječi koje mi svakodnevno dijelimo također to razumiju, ali kako možemo odabrati i razvrstati tko je plaćeni sluga smutnje a tko je netko koji je jednostavno odlučio da radi posao smutnje bez naknade? Koja je tu razlika? Mi ne vidimo nikakvu razliku. Mi vidimo biće koje je svjesno izabralo da izvršava njihovu volju prema drugima, njihov svijet i svemir oko njih, i to izvršava upravo usađujući strah i ulijevajući teror u krv cijele ljudske obitelji. To je ono što su ta bića odlučila raditi. Oni čine velike napore i troše ogromno vrijeme na svojim kompjuterima ispaljujući pretpostavke, optužbe i laži, glasine i dezinformacije, sve u ime osobnog veličanja i hedonizma. Oni nisu ni jedan trenutak razmišljali što to oni rade svojoj zajednici, svom planetu i čak njihovom cijelom svemiru koji ih okružuje. 

Oni čine vrlo nasilan čin, na svaki način ovo je vrsta nasilja na koju ste navikli na ovom planetu, kao što vidite, nasilje na koje ste se naviknuli nije vrsta nasilja koje se vrši u drugim sektorima ovog svemira. U ovom svemiru, bića su zaštićena od bilo koga nasilja od drugih na mnogo raznih načina. Jedan od tih načina je tehnološki napredak koji štiti i brani bića od bilo kog drugog bića ili projektila skitnica kao što su kometi ili asteroidi ili bilo koji drugi izvor koji može nastati u ovom svemiru. Bića su zaštićena, svjetovi su zaštićeni, planeti su zaštićeni i galaksije su zaštićene, a to nije vrsta nasilja o kojoj govorimo. 

U ovom svemiru postoji druga vrsta nasilja koja je, u nekim slučajevima, bila sveprisutna, jer postoje svjetovi u području nižih dimenzija i ljudi koji još nisu naučili da budu zajedno sa drugima, da se odnose prema drugima s ljubavlju, i nisu naučili da poštuju granice i prava drugih. U tim slučajevima, primjenjuje se jedna druga vrsta nasilja, jer kao što smo rekli, sva bića mnogo puta mogu biti zaštićena od bilo koje vrste fizičkog nasilja ili ometanja. Pa o kakvom nasilju ovdje raspravljamo? Mi raspravljamo više o akademskom nasilju. Nasilje počinjeno korištenjem riječi, korištenjem kleveta i retorike i namjernim započinjanjem glasina, jer oni znaju da će postati grudva snijega i postati opasan projektil u sebi. 

Ta bića koja koriste ovo psihotronsko oružje rata mogu često biti vrlo školovana, lukava i zastranjena u onome što čine. To je ono što se događa ovdje u vašem svijetu u ovom trenutku. Postoje plaćene sluge od smutnje koje su vrlo dobro obučene, ne misle ni na jedan trenutak da su oni nemarna ili nehajna skupina pojedinaca, jer oni to nisu. Oni su dobro plaćeni, a većina novca koji zvecka u njihovim džepovima je izvučen iz vaših. Mi želimo da to zauvijek razjasnimo, da novac s kojim se oni igraju, novac koji oni koriste da kontroliraju vaš planet i kontroliraju vas i manipuliraju sa vama je vaš vlastiti novac. Oni su ga ukrali od vas. Oni su ga krali i oni će nastaviti da ga kradu i da vas potkradaju sve dok ne ustanete i kažete: „Ne više! Vi nećete više uzeti ni lipu od mog novca. Nije me briga što vi radite s njime, jer vi ste pokazali da vam se ne može vjerovati. Ako mi obećate da ćete graditi nove ceste ili me štititi ili nahraniti gladne ili obući siromašne nije me briga, jer ja ne vjerujem ni na trenutak da je to gdje će otići novac, jer ste mi dokazali prije i opet da ćete mi reći da taj moj novac ide za te slučajeve, ali vi ćete ga uzeti i umjesto toga uložiti ga u vaš ratni stroj, u vaš propagandni stroj, u vaš stroj za kontrolu, a ja neću to podržavati niti jedan trenutak vremena, a sada ću uzeti natrag moć koju ste ukrali od mene i ja ću uzeti natrag svaku pojedinu lipu koju ste ukrali od mene i moje obitelji“, a to je upravo ono što se događa u vašem svijetu danas. 

Imate braću i sestre koji se bore za vašu slobodu. Oni se bore za vaše zdravlje i za vaše blagostanje i oni se bore da vrate natrag sve što je bilo uzeto od vas uključujući vaš novac. To je ono što se događa iza scene svakog trenutka svakoga dana, da li vi to vidite ili ne, da li vi to vjerujete ili ne, o čemu vam mi danas govorimo i vi se možete sjetiti ove rečenice; tu se događa rat, tu izbijaju bitke po cijelom planetu. Jednostavno zato što nije na vijestima ne znači da se to ne događa, jer je to činjenica, a ako je to objavljeno na vašim vijestima možete biti prilično sigurni da se to stvarno ne događa, a to je način koji vidimo iz naše perspektive. 

Sve što pokazujete, sve što govorite na vašim televizijskim aparatima je laž, to su izmišljotine. Pitamo vas; zašto ih uopće palite ujutro? To nas ostavlja da se češemo po glavi, jer to je još jedan alat koji se koristi protiv vas, da vas kontroliraju, da vas razbole, da vas natjeraju da mislite o stvarima o kojima ne želite razmišljati, da vas uvjere u stvari koje nikada ne biste povjerovali u 1000 godina, a još uvijek toliko vas vjeruje u te stvari jer ste vidjeli nekoga, plaćenog glumca koji to kaže na televiziji. Oni čitaju iz daljinskog šaptača. Njihove skripte su napisane od njihovih visokih ureda, baš kao što su naše poruke vama napisane od naših viših ureda i podijeljene s vama kroz naše kanale. Njihove skripte su napisali agenti smutnje. Zašto slušate njihovo smeće? Mi to ne možemo odgovoriti, samo vi to možete, ali mi vas možemo potaknuti da ugasite vaše televizore i oduzmete im jedno od najvećih i najsnažnijih i najefikasnijih oružja uništenja, propagande, kontrole uma, utjecaja i uvjeravanja.

Mnogo vam hvala, najdraži, na dopuštenju da podijelimo naše misli s vama danas. Sve vas volimo jako puno, i to je razlog zašto ponekad može izgledati kao da vas kažnjavamo, iako to ne radimo. Ponekad moramo djelovati kao vaš stariji brat ili starija sestra, vi to možete razumjeti, možete li? Iz naše perspektive, mi vidimo mnogo više nego vi, jer se mi sjećamo svih naših prošlih inkarnacija i svih lekcija koje smo naučili svjesno, tako da smo na neki način doživjeli mnogo više od vas, iako kad se vi vratite u punu svijest to će se, naravno, promijeniti i vi ćete znati više pa čak i mnogo više nego što mi znamo i što smo naučili i doživjeli, ali sada to nije slučaj. 

Činjenica je da mi vidimo mnogo više nego vi. Mi koristimo tu prednost i želimo podijeliti tu prednost sa vama, i to je razlog zašto vam ponekad govorimo kao da ste naš brat ili sestra. To je zato što vas volimo i brinemo se o vama i želimo ništa više nego što vi želite da vidite sebe i vaš svijet i dalje na ovaj način. Mi želimo promijeniti sve upravo sada, u ovom trenutku, ali ne možemo, jer nemamo dovoljnu pomoć od vas, ljudi sa Zemlje.

Postoje oni od vas s poslovima koje treba uraditi, sve što možemo raditi iz dana u dan je da vas potičemo da to uradite. Možemo vam objasniti zašto su ti zadaci toliko važni da bi se proveli, možemo vas uvjeriti da ćete biti nagrađeni kroz svoje napore, možemo vas uvjeriti kako će se vaš planet, vaš svijet i vaše zajednice promijeniti nakon što ti zadaci budu izvršeni i možemo vam naslikati sliku o tome što će se dogoditi Ako ti zadaci ne budu završeni, a to nije lijepa slika i ne sviđa nam se govoriti često o tome kao što ste primijetili, mi to ne činimo. 

Mi se suzdržavamo što je više moguće od oslikavanja bilo kakvih mračnih scenarija koji se mogu pojaviti zbog nedostatka truda ili vašeg neuspjeha u postizanju određenih ciljeva. Mi to ne činimo, jer ne želimo da sadimo to tamno sjeme u vašem vrtu. Postoje oni od vas koji misle da mi ubacujemo ove negativne konotacije u naše poruke da vas prevarimo, da utječemo na vas, da vas mislimo kontrolirati, a mi kažemo također da je to obasipanje glupostima. Ono što mi činimo je vrlo jasno za sve da vide. Mi vas izgrađujemo, mi vam pomažemo da ojačate, mi vam dajemo povjerenje, mi vas podsjećamo na moćna i vječna duhovna bića koja vi jeste, potičemo vas da ispunite svoje zadatke, uvjeravamo vas da vas štitimo, savjetujemo vas kako mi smatramo da bi bilo najkorisnije za sve vas da nastavite, a mi organiziramo i sastavljamo programe i projekte koji će se pobrinuti za dobrobit svih ljudi vašeg svijeta kao i vašeg planeta, jer je on također živo, dišuće i svjesno biće. 

To je ono što mi radimo, a za one od vas koji i dalje insistiraju da mi provodimo laži, prijevaru ili muljažu i imamo namjere osvajanja vašeg planeta, možemo vam reći da je vrijeme takve retorike završilo. Vi, plaćene sluge smutnje pa čak i oni od vas koji jednostavno činite ono što mi smatramo da je vrlo nerazuman izbor za vas same, vi ćete sada biti iskorijenjeni poput ružnog korova u vašem vrtu, jer svi vi ste sada u toj točki, jer je vrijeme za te igre, za te gluposti, za te manevre, za te taktike, za te nepoštene mjere sada došlo do svog kraja. Mi ćemo uzeti određene stvari u svoje ruke, možete biti sigurni u to. Nećemo čekati ni jedan trenutak duže da naši zemaljski saveznici izvrše neke zadatke koje smo mi sada odlučili da napravimo. 

Mi nećemo, a to ponavljamo jasno i glasno svima vama koji naizgled čitate ove poruke kao da napola spavate, kažemo vam da mi NEĆEMO provesti uhićenja zločinačke smutnje. Mi smo bili jasni po ovoj točki mnogo puta u vašoj prošlosti i mi ćemo vas uvijek podsjećati na to, jer to je jedan zadatak koji morate dovršiti sami kao što je odredio vaš Stvoritelj, i ne postoji način da prekoračimo naše granice i odstupimo od naše riječi i obećanja koja smo dali vašem Stvoritelju, koji je ujedno i naš Stvoritelj. 

Ponovno vas podsjećamo da se ova uhićenja moraju dogoditi. Ako ne, projekti i programi o kojima smo govorili neće se ostvariti , jer mi nećemo koraknuti ni jednom nogom na vaše tlo dok ne osjetimo da je sigurno mjesto za rad, jer mi nismo došli ovdje da zakoračimo u borbenu zonu. Mi smo prošli mnoge bitke u našoj legendarnoj prošlosti, možete biti sigurni u to, i mi smo prošli neke bitke vrlo dobro i vrlo mudro. Mi ne ulazimo u pećnice koje nisu naš posao, a ono što se događa ovdje u vašem svijetu nije naš posao. Vjerovali ili ne, da li vi, ljudi sa Zemlje izabrali ili ne da se sami oslobodite stvarno je nevažno za nas. Mi ćemo biti slomljenih srca, mi ćemo biti tužni zbog vas i bit će nam žao koliko prekrasnih mogućnosti ste propustili kroz prste, ali nećemo dozvoliti da nas te emocije uvuku u rat koji nije naš rat, on je vaš. 

Mi smo, kao što smo vas uvjeravali, na neki način izravnali igralište. Oduzeli smo smutnji njihovo najmoćnije oružje, i kao što ste mogli nedavno pročitati u vašim online zajednicama. Priča koja je izvijestila da su neka od najmoćnijih oružja u svijetu koja su se koristila protiv vas od strane smutnje sada isključena, da su sada rastavljena i ne mogu i neće biti upotrijebljena protiv vas, ljudi sa Zemlje, je točna. To su vrste stvari koje ćemo učiniti za vas i mi ćemo nastaviti da to radimo za vas, ali mi nećemo uzeti tu bitku iz vaših ruku. To je vaš rat. Više nema nikakvog razloga da vaši visoko obučeni vojnici i policijski dužnosnici ne mogu nastaviti i provesti i dovršiti ova opravdana uhićenja elemenata vaše zločinačke smutnje. 

Opet kažemo; mi ne tražimo da građani vašeg planeta uzmu oružje i odu kucati na vrata. Mi smo tu točku dobro razjasnili u prethodnoj poruci i to je bilo pogrešno shvaćeno, jer postoje mnogi od vas koji čitaju ove poruke sa zatvorenim jednim okom ili kompletnim vašim umom ili nešto drugo. Vi skačete u zaključke i širite glasine, aluzije i optužbe. Vi krnjite ugled naše organizacije, a mi ne možemo biti jasniji u ovim porukama. Mi smo jasno savjetovali «zemaljske saveznike», koje vi svi trebali poznavati od sada kao vaše organizirane, visoko obučene i oficijelne vojne frakcije vašeg svijeta, zajedno sa vašim dužnosnicima, visoko obučenim i vještim iz agencija za provedbu zakona vašeg svijeta. To je ono što su vaši zemaljski saveznici. Ljudi sa Zemlje, građani Zemlje, nisu zemaljski saveznici. 

Građanstvo nije uključeno u ove rasprave, jer nije posao građana da nose svoje oružje niti je njihovo pravo da provode nezakonita i neustavna uhićenja drugih građana. To nije primjenjivo po zakonima vaših zemalja, a mi to potpuno razumijemo i mi nećemo nikada savjetovati bilo koga od vaših neovlaštenih i neslužbenih građana da uzmu bilo kakav udio u bilo kom od ovih uhićenja. Svima vama koji ste pomogli u širenju ovih opakih glasina da smo pozvali građane vašeg planeta da uzmu oružje i da kucaju na vrata i provedu neopravdana, nezakonita i neustavna uhićenja, kažemo vam neka vas bude sram, jer neki od vas jednostavno ne koriste od vašeg Boga dan razum, dok su drugi namjerno širili ove glasine, ove dezinformacije, taj otrov, a vi, oni koji ste namjerno širili te laži, te prijevare i sabotirate našu misiju koja će se sada time pozabaviti na način na koji se samo mi možemo pozabaviti sa vama. 

Mi imamo ovlasti za kontrolu nasilja, drugim riječima, i dopustite da to pojasnimo, naši načini nisu nasilni; vaši načini su nasilni, a mi imamo načina da kontroliramo vaše nasilje. Da li smo bili jasni po tome, dragi da mi ne koristimo nasilje, mi zaustavljamo nasilje, a sada ćemo se potruditi da zaustavimo nasilje koje neki od vas provode kroz vaše online zajednice, i ponovno, vi provodite jedan čin nasilja, a riječi su vaše oružje. Dakle, ako netko od vas smatra da se ne trebate ništa brinuti jer niste prvi učinili i udarili šakom drugo biće, kažemo vam da ste vi u vrlo primitivnom buđenju, jer činovi nasilja koje ste počinili – vi ste počinili sa svojim jezikom, a mi imamo načina da se pozabavimo sa vama, i hoćemo.

To je sve što imamo za podijeliti sa vama danas, dragi, i kažemo vam da za one od vas koji žele bolji svijet, za one od vas koji žele sve stvari o kojima smo raspravljali i sve darove koji mogu i bit će vam ponuđeni nakon što zadaci budu izvršeni, kažemo vam da vas nećemo napustiti, nećemo vas ostaviti po strani, ni jednog trenutka. Mi, vaša braća i sestre smo ovdje sa vama i mi ćemo nastaviti našu borbu. Upravo neka područja ove borbe su u vašoj domeni i morate dovršiti te zadatke sami, to je sve. 

Mi sigurno živimo za kraj naše pogodbe i mi čak dižemo asa, jer mi nikad nismo imali bilo kakvu namjeru da dođemo ovdje i ušutkamo one koji su nas napali ili su nas vrijeđali korištenjem riječi, ali odluka je pala i mi smo se sada sastali i donijeli smo jednoglasnu odluku da su te riječi koje su korištene protiv nas, teroristički činovi. Oni su sada prekršili područje slobode govora i izražavanja i sada su eskalirala u područje psihološkog ratovanja. * To je dobro korištena taktika u ovom svemiru, a mi smo vrlo iskusni i dobro prilagođeni da se branimo od takve vrste terorizma. Mi imamo vrlo dokazane i učinkovite metode za rješavanje tih napada, a to je ono što ćemo sada učiniti, a oni koji su na našoj strani, koji sada stoje na strani zakona, istine, pravde, ljubavi i svjetla mogu se utješiti uz saznanje da sada pojačavamo našu igru. Željeli ste vidjeti neke promjene u vašem svijetu i željeli ste da nas vidite da napravimo neke od njih, i sada ćete biti svjedoci onoga što možemo učiniti kad odlučimo to učiniti i podesimo naše misli na postizanje cilja. 

Mi smo vaši drugovi kolege spremni za borbu, vaša braća i sestre, vaše kolege borbenih snaga na prvim linijama koji se bore za dobro. Mi smo Galaktička Federacija Svjetlosti. 



Kako je kanalizirano kroz Greg Giles-a 

Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

1 komentar:

  1. Jako dobro, čestitam na pojačavanju igre i većoj zaštiti nas koji smo od Svjetla i Istine. Dragi Prijatelji, neizmjerno sam Vam zahvalna na svemu divnom što nam činite i sa Radošću u duši isčekujem Naše izravne kontakte. Ljubav i Blagoslovi

    OdgovoriIzbriši

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda