nedjelja, 9. rujna 2012.

09.09.2012



Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 09.9.2012. 


„Lekcija kreativne manifestacije “ 


Slikovite vizije novog svijeta mogli bi unositi u vaše umove i ispunjavati vaše zamisli, a to je upravo ono što treba raditi u ovom trenutku. To je imperativ za sve vas da planirate i zamišljate, stvarajući tako, sve to što želite doživjeti, jer ovaj proces zamišljanja je tako jako važan za proces stvaranja i manifestacije. Pravilan način za ostvarenje vaših nada i vaših snova je da prvo odlučite što je to što želite doživjeti. Tada je važno da se fokusirate na ono što želite za sebe i zaključate ovu viziju u vašem umu, zaključate osjećaje u vašem umu, zaključate emocije u vašem umu koje ćete osjećati kada vam bude predstavljen taj dar, taj san, stvarnost koju vi želite stvoriti. Zaključane u tim emocijama, toj radosti, tom iznenađenju, tom olakšanju ostvarenja onoga što ste željeli stvoriti je ključ, to je tajna, to je suština uspješne kreativne manifestacije. 

To je koncept koji jeste i bit će novi za mnoge od vas, je vi još niste počeli da svjesno stvarate buduće staze kojima želite putovati. Mnogi od vas su nesvjesno ili podsvjesno stvarali te buduće vremenske trake za sebe. Vi ste to radili mnogo dugih eona vremena i neke navike je vrlo teško izmijeniti. To će biti samo prirodno, i samo se to može očekivati tako da mi, vaša uzašla obitelj koja redovito prakticira stvaranje budućnosti koju želimo doživjeti, mi ćemo vam pružiti našu stručnost, mi ćemo učiniti sve što možemo da vas naučimo, da vas vodimo i da vam pokažemo upravo ono što mi radimo kako bi stvorili buduće vremenske trake koje želimo doživjeti. 


Jedna od navika da osiguramo da smo se uveli u to je da odlučimo, da stvorimo, da predvidimo za sebe upravo ono što želimo doživjeti, bez alternativnih mogućnosti ili vjerojatnosti. Mi pažljivo razmišljamo samo o onome što želimo doživjeti, izostavljajući samo manje detalje. Ali najveći dio svih glavnih komponenata koje želimo doživjeti mi čvrsto i jasno zamislimo i zaključamo u naše umove kao blic snimak, kao izrezbarena skulptura, kliknete je, zaključate je, bum! To je ono što želimo da vježbate, jer to je prvi korak i to je jedan bitan i sastavni korak. To je najvažniji faktor, koncentrirnje, fokusiranje točno na ono što vi želite za sebe. 

Nakon ovog početnog koraka, slijedeći korak je da zadržite ovu viziju za budućnost koju želite doživjeti jasno u umu. To ne znači da morate razmišljati o tome tijekom cijelog dana, svakog dana dok ne ostvarite vašu kreaciju. Ne, ono što to znači je da ne zaboravite ništa od vaše vizije koju želite ostvariti i da ne počnete izbljeđivati ili landarati jer mijenjanje vašeg uma naprijed-nazad kad počinjete pristupati vašoj kreaciji, jer kada vi to radite vi počinjete ponovno klesati vašu skulpturu, vi počinjete mijenjati na neki način snimak koji ste napravili, a to uzrokuje zbunjenost i zamagljen vid i stvorit će vam buduće vremenske trake koje niste točno zamislili. 

Pa kako najbolje pristupiti ovome i provesti sebe kroz dane prema stvarnosti koju želite doživjeti? Mi vas savjetujemo da barem jednom, dvaput ili čak triput odvojite nekoliko trenutaka vremena i sjednete u tišini razmišljajući i fokusirajući se na stvarnost koju želite doživjeti u budućnosti i zaključati je još jednom u vašem umu fokusirajući se točno na ono što želite stvoriti, ne mijenjajući ni jedan od izvornih detalja vaše kreacije. Činite to više puta na dan svakog dana dok se vaša vizija ne ostvari. To je način kako ćete to učiniti. 

Može biti nekih koraka duž puta, nekih prepreka koje mogu promijeniti vaš kurs i vi ćete morati promijeniti na neki način viziju vaše budućnosti. To se događa s vremena na vrijeme i ne može se u potpunosti izbjeći. Mi vam kažemo, ako se to dogodi, učinite sve što je potrebno da održite izmjene ili promjene ili preinake na minimumu, jer to je najsigurniji način da ostvarite viziju, san koji želite doživjeti. Mi smatramo da ako prakticirate ono što smo naznačili ovdje da će mnogi od vas početi efikasno stvarati budućnost koju želite doživjeti. Želimo vam sve najbolje s tim tehnikama, a mi smo sigurni ako sami primijenite i slijedite naše smjernice, vi ćete postići upravo ono što ste željeli za sebe i doživjet ćete baš ono što ste željeli. 

Prelazeći danas na drugu temu, vidimo u vašem svijetu da mnoge promjene poprimaju oblik. Te promjene su kreativne manifestacije kolektivnih nada, snova, vizija i fotografskih snimaka koje ste mnogi od vas držali u svojim mislima koje vi sada počinjete doživljavati. Vi počinjete doživljavati vašu ko-kreaciju, jer kako smo već rekli, vi stvarate kroz vaše misli, kroz vaše vizije, kroz vaše nade, kroz vaše snove, kroz vaše riječi, kroz vaše akcije i vaše namjere svakog pojedinog trenutka svakog pojedinog dana, stoga kada se probudite u novom danu vi se budite u san, buduću vremensku traku koju ste stvorili jednog dana i mnogim danima vaše prošlosti. 

Koliko daleko unazad počinje koncepcija onoga što doživljavate danas, rekli bismo da u vašem svijetu u ovom trenutku vi ste počeli stvarati za sebe prije više tjedana, mogli bismo reći prije više mjeseci ali ne i godina. Nadamo se da će vam ovaj približan podatak pomoći da predvidite na neki način koliko dugo traje ovaj proces kreiranja, jer to ovisi o mnogim faktorima. Jedan od tih faktora su vaše osobne moći kreativne manifestacije, koliko je vas fokusirano na ista buduća iskustva i koliko vas pravilno drži unutar svojih umova ta buduća iskustva koja želite. Ovo je način kako se to radi, a to su vrlo važne osnove u ovom procesu i mnogo toga ovisi o tome što ide u stvaranje finalnog proizvoda u odnosu na ono što ćete doživjeti. 

Nadamo se da će današnja lekcija o osnovama procesa vlastite kreativne manifestacije prosvijetliti nekog od vas, je r smo vidjeli da mnogi od vas žele jasniji odgovor na vaša pitanja o ovoj temi. Mi činimo što možemo da vam odgovorimo na vaša najčešće postavljena pitanja po redoslijedu javnog mnijenja. Drugim riječima, na vaša pitanja koja često vidimo pokušat ćemo odgovoriti prvo vama, prije nego što nastavimo s popisom i počnemo odgovarati na vaša pitanja koja nije tražilo više vas. Mi ne predviđamo dan kada ćemo dostići točku gdje ćemo biti u mogućnosti odgovoriti na vaša osobna pitanja, jer ima previše vas i mnogo pitanja na koja treba odgovoriti a koja su u mislima više od jednog od vas. Nadamo se da to razumijete. Na vrijeme, na sva vaša pitanja bez obzira koliko su ona osobna ili intimna, na njih će se odgovoriti, ali na njih nećemo odgovoriti mi, na njih ćete odgovoriti vi, jer vi ćete znati odgovore na sva ova pitanja, jer mnogi pod vas ćete se vratiti u punu svijest, a u toj točki vi nećete imati više potrebe postavljati nam pitanja, jer vi ćete biti u mogućnosti da sami odgovarate na vaša vlastita pitanja i bit ćete izvor vaših vlastitih tekućih informacija o bilo čemu što želite znati o sebi, o ranijoj povijesti vašeg svemira. 

Mi u ovo vrijeme radimo ono što možemo kako bi vam oslikali skladnu sliku onoga što možete vi ili mi misliti da ćete doživjeti u narednim danima, jer mi smatramo da je važno da vas priviknemo, da vas prilagodimo vašem novom okruženju koje ćete sami privući ili sami uzdići. Mi ne želimo da bilo tko od vas bude previše zahvaćen nekom od tih promjena koje ćete doživjeti. Mi ne želimo da itko od vas pretrpi bilo kakav oblik teškog, pa čak blagog šoka, a mi sigurno ne želimo da uzdrmamo ikog od vas izvan vaše sadašnje, možda udobne stvarnosti, ili makar stvarnosti koju ste toliko koristili tijekom vaših mnogih inkarnacija. 

Neki od vas su bili inkarnirani u različitim tijelima i raznim životima s drukčijim skupom prijatelja i članova obitelji, iako je u mnogim slučajevima ono što se nalazi pod kožom, da tako kažemo, mnogih vaših prijatelja i članova obitelji su iste duše koje su bile inkarnirane s vama opet i opet, možda cijelim putem unatrag od samog početka vašeg putovanja u fizikalnosti. Zapamtite, nije ono što je izvan bića; već ono što je iznutra što identificira nju ili njega, što personificira nju ili njega. Sigurni smo da ,mnogi od vas koji su dostigli ovu točku svog putovanja već shvaćaju to, i želimo da to zapamtite kad izlazite iz jedne stvarnosti i ulazite u novu; mnoga lica vaših prijatelja i članova obitelji će se promijeniti. Ono što se nalazi unutar njih uvijek je bilo isto. 

Glasovi koje čujete kroz riječi koje vam govorimo su od mnogih različitih vrsta živih bića. Svi oni koji vam danas šalju ove riječi kroz naš kanal ne izgledaju kao vi. Može vam se ovo učiniti vrlo iznenađujuće. Čak i naš kanal može biti jako iznenađen, jer on osjeća nježne riječi poezije, ljepote, svjetla, informacija i opisa doma i vaših mogućnosti lagano i nježno provlače kroz njegov um, ali ono što on ne vidi ili osjeća kako mi izgledamo, jer kako mi izgledamo nije važno i to nije podatak koji mi šaljemo njemu ili kroz njega vama, našoj braći i sestrama. 

Mogli bismo, ako želimo, podijeliti s njim i podijeliti kroz njega slike kako mi izgledamo, kakve smo oblike odabrali ili nam trebaju omogućiti da nastavimo putovanje ovdje u višim dosezima ovog svemira. Mi ćemo to učiniti za njega i učiniti to za vas, a počet ćemo s ovim sutra ako vas to usrećuje, a mi ćemo pogledati vaše komentare danas ispod naše poruke. Mi vas pitamo da li želite naučiti kako mi, ti članovi Galaktičke Federacije svjetlosti koji dijele ove poruke s vama kroz našeg kanala, izgledamo, kakva je naša vanjština, kakve oblike uzimamo i prikazujemo naše biće onima oko nas. Ako želite da počnemo opisivati nas vama kako mi izgledamo samo to danas recite ispod naše poruke i mi ćemo uzeti vaše želje u razmatranje. 

Kako je ovo? Zar to ne zvuči kao zabavno, jer mi smatramo da je zabavno, jer smatramo da je vrijeme da «izađemo iz ormara», da tako kažemo, i otkrijemo vam kako mi izgledamo. Mi smo vrlo ponosni na naš izgled, jer iako smo uzeli mnoge oblike postoji više nas, jer mi smo vrlo ponosni našom baštinom i našim narodima, našim rasama i našim domovima iz kojih dolazimo. U vašem svijetu, imate čudno ili neodređeno razdvajanje, gdje neki se mogu ponositi svojom rasom, ali oni ne mogu šapnuti ove riječi drugome, a posebno ne nekom iz druge rase, jer to može izgledati uvredljivo na neki način, vrijeđajući na neki način drugog koji nije iste rase kao njihova rasa. Mi to ne razumijemo, jer ovdje mi svi volimo jedni druge i smatramo sebe jednakima, tako da mi nemamo ovaj ego nižih dimenzija, jer mi ne shvaćamo da netko može više voljeti njihov izgled ili smatrati njihovu rasu superiornijom od naše, jer svi mi shvaćamo da je svako od nas jednako cijenjen i da poštuje jedan drugoga, bez obzira kojoj rasi bića oni pripadaju, na kom planetu oni žive, kojim narodom sebe nazivaju, koje karijere imaju, kako oni izgledaju, bilo koje od tih stvari. 

Te stvari nisu važne. Ono što je važno je ono što leži unutar bića, a ovdje ono što leži unutar bića je ljubav, ljepota, blistavost, prelijevanje, svjetlucanje ljubavi, a tu ljubav mi svi vidimo kada gledamo i međusobno razgovaramo. Mi želimo da vi, najdraži, da to vježbate i primjenjujete svaki dan od sada dalje, jer to je jako važno za sve vas na vašem putovanju. Kad gledate jedan drugoga, ne gledate kako drugi izgleda, koju boju kože ima ili kakvu odjeću nosi. Umjesto toga, srce bića, duša bića, ljubav bića, jer to je i samo ono što biće jeste. 

S time što smo rekli, mi ćemo vam reći zbogom samo za danas, i vratit ćemo se sutra s opisima i slikama poslanim kroz našeg kanala vama o tome kako mi izgledamo ako vas to zanima, jer mi želimo da se bolje predstavimo vama i smatramo da je ovo dobro vrijeme za to i mi se unaprijed radujemo osobnijem upoznavanju, iako zapamtite,ono kako mi izgledamo nije ono što smo mi na bilo koji način, obliku ili formi. Ono što smo mi iznutra je ono što smo mi, ami smo vaši prijatelji i vaša obitelj, a možda ste čak i vi iz Galaktičke Federacije Svjetlosti.  


Kako je kanalizirano kroz Greg Gilesa.


Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

Nema komentara:

Objavi komentar

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda