utorak, 11. rujna 2012.

11.09.2012


Poruka Galaktičke Federacije Svjetlosti 11.9.2012. 



„Naslovljeno bojkotu ovih poruka “ 

 Sain Lawrence morski put vodi u Great Lakes 

Kao što se mijenjaju godišnja doba na vašem planetu, mi ćemo također krenuti dalje s novim i početi neke od projekata o kojima smo vam govorili. Ono što mi smatramo važnim su naši projekti koji će sačuvati od uništenja i ojačati sigurnost i dobrobit vašeg planeta u ovo vrijeme, vrijeme u kom ćete on i vi doživjeti neka klepetanja, ako hoćete, jer su neke promjene napravljene unutar vaše Zemlje, a neke od tih promjena na koje smo mi također upozoravali bit će pomicanje i klizanje tektonskih ploča jer one su obnovljene i zakvačene jedna za drugu. To je proces koji će zahtijevati neko vrijeme, malo strpljenja, malo brige i puno vještine i korištenja tehnologije. 

Ono što radimo kada otkrijemo da tektonske ploče planeta nisu sasvim prikladne i ojačane za uzašašće u višu dimenziju je da ih učinkovito pričvrstimo jednu za drugu i za površine na kojima one sjede. Da bi to učinili, potrebna je tehnologija. Kako smo vam objasnili, vaš novi svijet bit će živi krajolik mješavine prirodnih ljepota a također i naprednih tehnoloških postignuća. U ovom konkretnom slučaju, ono što ćemo koristiti je tehnologija koja će vezati, gotovo kao vezicama za cipele ili šavom, ako hoćete te tektonske ploče jednu za drugu, krećući se unutar i van u cik-cak uzorku preko svake ploče koju želimo «sašiti», ako hoćete, da ih povežemo. To će ih stegnuti tako da će biti daleko manje kretanja kad se vaš planet počne tresti i pomalo valjati kada se bude uzdizao iz dubine nižih dimenzija u više sfere ovog multidimenzionalnog svemira. 



To je ono što mi planiramo učiniti a mi to planiramo učiniti zajedno sa vama, jer kao što smo to razjasnili, to je vaš svijet i važno je da vi pokrenete inicijativu i da sada izvršite ovaj posao. Mi ne posjećujemo svjetove i obavljamo sve poslove za njih koje oni mogu lako, produktivno i odgovorno sami dovršiti. Imalo bi nekog smisla da se pomalo pomogne populacijama prema njihovom obrazovanju i njihovom razvoju. Mi smo sigurni da možete razumjeti ovu filozofiju, i to je razlog zašto želimo da vi preuzmete kontrolu, doslovno, i sami izvršite taj zadatak. 

Pa kako će se to uraditi? Kako ćete vi koji ste još u ljudi treće dimenzije koji žive u svijetu treće dimenzije uzaći tako da možete ući u našu letjelicu kako bi koristili ovu tehnologiju i izvršili ovaj poseban zadatak? To je vrlo dobro pitanje, a mi vidimo da ima onih koji su se pitali i pitali jedni druge kako oni misle da mi to možemo izvršiti. Mi vam kažemo da ćemo mi to izvršiti uz pomoć nekih od vas, ranije odlazećih ili ranije uzlazećih, ako hoćete, koji će uzaći prije nego što vaš planet uzađe i prije drugih iz vaše ljudske obitelji, i na taj način ćete biti dio naše organizacije, barem u međuvremenu dok mi izvršavamo ovaj poseban zadatak. 

Puno članstvo u našoj organizaciji dodjeljuje se nakon odgovarajućeg «probnog razdoblja», ako hoćete, kad možemo promatrati vaš rad i socijaliziranje s drugima i donesemo osnovnu odluku o tome i odlučimo jeste li pogodan kandidat u ovom trenutku da postanete punopravni član naše organizacije. Sigurni smo da to možete razumjeti, jer mnoge vaše karijere u vašem svijetu su temeljene na probnom razdoblju i ovo nije ništa drukčije. Nije ništa teže i nije ništa strože i to je samo još jedan test vaše snage, vaše volje, vaše odlučnosti i vaših talenata, to je sve, ništa više i ništa manje. 

Dakle, kao što smo rekli, bit će onih od vas koji će ranije uzaći, mogli biste reći, prije nego što ih drugi budu slijedili. Vi ste ti koji ćete pomoći u ovom projektu «šivanja» tektonskih ploča koje su nepovezane i stoga oslabljene u određenim područjima. Mi smo odabrali one za koje smatramo da su pogodni kandidati za ove ograničene položaje. Vi ćete biti kontaktirani na jedan ili drugi način i obaviješteni o tome kako ćemo postupiti i kada planiramo to provesti. Ovaj projekt će zahtijevati da radite s nama nekoliko dana vašeg tjedna, tako da pitamo one od vas koje ćemo kontaktirati da nam javite i jasno nam kažete da ćete biti na raspolaganju barem tri, četiri, pet ili više dana tjedno, ali mi razumijemo da mnogi od vas imate poslove ili obveze kod kuće koje zahtijevaju vašu prisutnost i drugdje, barem nekoliko sati tjedno. 

Mi smo poduzeli mjere predostrožnosti da prethodno odaberemo više pojedinaca nego će biti potrebno za izvršenje ovog zadatka, u slučaju da postoje oni od vas koji ne mogu posvetiti potrebno vrijeme ovom zadatku. Mi ćemo vas zamoliti da uvedete cjelodnevni rad, a to bi značilo osam, devet, deset ili više sati, recimo do dvanaest sati po danu. Mi razumijemo da to može biti prilično dug radni dan za vas, ali mi također trebamo da vi shvatite da jednom kad mi «počnemo šivati», kako vi kažete, ne želimo zaustaviti naše napredovanje i smanjimo naš radni dan, jer momentum je tako važan u ovom poslu, posebno kada je riječ o ovom konkretnom zadatku i nekim drugim poslovima jer korist od snažnog momentuma i kontinuirana primjena sa što je moguće manje prekida i zaustavljanja rada.

Nadamo se da to razumijete, a mi vas pitamo ako ima onih od vas koji ne mogu ispuniti dovoljan broj sati rada dnevno da nam javite tako da možemo donijeti pravilnu odluku da li ste uistinu prikladan kandidat za jedno od tih slobodnih mjesta. Hvala vam na strpljenju i vašoj pomoći po ovom pitanju, a sada idemo dalje s procesom prijavljivanja i da razgovaramo s vama kako ćemo se sresti sa vama da vam omogućimo da dođete na naše brodove koji će početi ovaj vrlo važan projekt u vašem svijetu. Mi ćemo obavješćivati one od vas koji će biti izabrani za ovaj projekt u nekoliko slijedećih dana ili slično. Vrijeme je bitno i sve je manje vremena, a važno je da se ti projekti pokrenu u vrlo kratkom vremenu jer uzburkana mora se mogu očekivati u narednih mjesec dana ili tako nešto jer smo mi otkrili da su se već pokrenule neke tektonske ploče zbog njihovog pomicanja i klizanja prouzročenog jer vaša Zemlja sada podiže svoju frekvenciju i oslobađa se od svojih nižih dimenzionalnih granica koje su je zaključale u vrlo «slabo» ili stabilno stanje kroz mnogo eona vremena. Izvlačeći se iz tih «skučenih četvrti» zahtijevat će određene sile koje će se primijeniti, neke koje povlače, neke koje guraju, neke koje uvijaju i okreću. To je sve metafora, naravno, ali izvan metafore ovdje postoji istina. To je točan prikaz što će se morati dogoditi ako se vaš planet uzdiže u njegovo novo više dimenzionalno stanje. 

Mi koristimo pojmove poput «guranje», «povlačenje» i «uvijanje», jer smatramo da ćete bolje razumjeti i zamisliti jasniju sliku u svojim mislima što će ovaj proces zahtijevati. Mi nikako ne želimo da vas zavaravamo ili dovodimo u zabludu kad koristimo metaforu, a to je razlog zašto smo vam objasnili da mi koristimo metaforu, a to je razlog zašto često kažemo «kako vi kažete», ili «ako hoćete» ili «kao što je bilo». Mi ćemo staviti neke od vaših riječi u navodima kao što naš kanal Greg stavlja neke riječi u navodnike omogućujući da više vas razumije da vam mi predstavljamo metaforu. Mi sami ne šaljemo Gregu upute da stavi određene riječi u navodnike, ali on je izabrao da to čini da bolje razumijete kad mi koristimo metaforu, jer osjećamo da mnogi od vas ne razumiju jasno njihovo korištenje čak i vrlo često. 

Mi koristimo metaforu kao jezični alat, jer to pomaže da učinkovitije prenesemo misao ili neki izraz. Mi ne koristimo metaforu da vas prevarimo, ili da vas pravimo budalom misleći jednu stvar dok zapravo govorimo drugu stvar. Te vrste trikova ili prijevara mi ne bi nikada učinili, jer mi apsolutno nemamo potrebe za tim. Zašto bismo vas željeli prevariti, praviti budalu od vas ili dovoditi vas u zabludu na bilo koji način? Maše su poruke dizajnirane da vam ponude veće uvide i pruže vam informacije. Zašto bismo željeli da ste zbunjeni ili da vjerujete u jednu stvar kada je druga istinita? Mi ne bi imali nikakvog razloga za to, a to je razlog zašto mi osjećamo neke od vaših komentara da vas mi namjerno dovodimo u zabludu koristeći igre riječi da vas prevarimo, to je nepravedno i netočno i dovodi do dezinformacije i zbunjenosti, nepovjerenja i sumnje u naše komunikacije vama. 

Mi želimo da više vas uzme ove komunikacije mnogo ozbiljnije, da ih uzme k srcu, da vjeruje u njih istina i one su napredne i često kritične informacije koje bi svi trebali dobro da uh shvatite i primijenite neka od ovih učenja koja vam nudimo u vašem svakodnevnim životima. Mi ne želimo da bilo tko od vas čita naše riječi i ismijava ih i kaže sebi da je sve to «glupost», kako vi kažete. Opet, koristili smo ovdje metaforu a naš kanal Greg može izabrati da stavi riječ glupost u navodnike jer on želi da vi shvatite da je korištenje ove riječi metafora. Mi svakako ne govorimo o pletenici gluposti ovdje. Ono što mi govorimo trebalo bi biti jasno većini od vas da mi ne želimo da bilo tko od vas čita naše poruke i smije im se misleći da su one neka vrsta šale, prijevara ili laž ili jedan pokušaj dezinformiranja, pa tako i metafora «koještarija». Mi samo želimo da budemo jasni, jer je to razlog zašto koristimo metaforu, a ne iz nekog drugog razloga i ne da vas varamo ili dovedemo u zabludu na bilo koji način, ali da trenutno budemo jasniji u našim točkama tako da ih vi bolje razumijete. 

Sada kada smo se razjasnili u ovoj toči, mi možemo danas prijeći na mnogo važnija i hitna pitanja koja se tiču vas i vašeg svijeta podjednako. Naše nadzorne službe su otkrile kretanje u vašim tektonskim pločama iako smo sumnjali da bi se moglo dogoditi tijekom ovog razdoblja velikih promjena u vašem svijetu. Ono što su naše nadzorne službe izdale u njihovom najnovijem izvješću datiranom samo dva ili tri dana prije po vašem vremenu, bilo je da tektonske ploče u određenim područjima vašeg planeta sada se počinju pomicati ili premještati. Neke od njih kližu, a neke od njih se kreću jedna prema drugoj, a neke se udaljavaju. To sigurno nije iznenađenje, jer je to upravo ono što se i očekivalo. Ono što nije bilo očekivano ili predviđeno je rezultat da će se one kretati i klizati u ovom ranom datumu, iako, kako smo rekli, to nije prerano, to je vrlo blizu kada smo smatrali da će ovo kretanje biti otkriveno u ovim razmjerima. 

Smatramo da je kretanje ovih ploča par tjedana ranije. Očekivali smo da će ova razina kretanja početi u listopadu, bliže drugom ili možda čak trećem tjednu tog mjeseca. Umjesto toga, ovdje smo jedva van prvog tjedna rujna, a ove tektonske ploče pokazuju kretanje koje mi nismo predvidjeli barem ne za još nekoliko tjedana. To je alarmantno otkriće, jer sada vidimo da će biti veći stupanj kretanja i klizanja ovih tektonskih ploča kasnije tijekom godine, koji smo smatrali da ne bi nikada bio dostignut u ovom razdoblju vaše povijesti. Drugim riječima, mi predviđamo potresanje i premještanje vaših tektonskih ploča na mnogo većoj skali nego što smo prvobitno zaključili, ili barem osjećali da će biti vjerojatno kroz studije i proračunata predviđanja. Dakle, mi smatramo, drugim riječima, vaš planet je u onom što se može nazvati «gruba vožnja», ponovno predstavljajući vam metaforu za jasniju ilustraciju teme. Vi se krećete ka «uzburkanim morima». To je također metafora, ali također može biti shvaćeno doslovno, i ponekad mi koristimo ovu tehniku. Vi ste u uzburkanom moru, metaforički znači da ste u teškim iskustvima, au doslovnom smislu, vaša mora će postati jako uzburkana, barem na površini. 

Što time mislimo je da će površina vaših mora postati prilično uzburkana od pokreta ovih tektonskih ploča, ali život u vašim morima prema dnu, vaši koraljni grebeni, vaše ribe, vaše morsko dno i sve što se tiče morskog života neće biti jako poremećeno, stoga se nemojte brinuti o oceanskim eko sustavima vašeg planeta jer oni će biti, najvećim dijelom, samo blago poremećeni. Površina vaših oceana će biti jače uzburkana, a mi želimo da ljudi vašeg svijeta shvate i odgovarajuće se pripreme za ovu mogućnost, jer ta mora mogu i hoće postati opasna mjesta za plovidbu, a također za sela i gradove koji su u obalnim područjima od kojih će neki doživjeti ova uzburkana mora. 

To je razlog zašto smo razgovarali sa vama o projektima izgradnje morskih brana ili valobrana u određenim strateškim područjima vašeg planeta. Tu je još jedan drugi projekt koji se odnosi na «šivanje» vaših tektonskih ploča, jer oba su zamišljena da smanje protok vode koja će se početi gomilati i utjecati na vaše oceane i vaša mora ili druge plovne puteve, jer gdje postoje oceani i mora tu su obično i uvale, a te uvale će, kao lijevak, omogućite vodi da se gomila ponekad i u velikim količinama koja će biti potisnuta kao da se voda izlijeva kroz lijevak. Ta bi voda tada postala vrlo moćna, jureći velikom brzinom i u velikom obimu, kasnije šireći se i nanoseći štetu, ponekad prilično veliku, primorskim mjestima i gradovima koji postoje unutar tih uvala. 

Ono što smatramo da je potrebno učiniti je da se izgrade morske brane koje će štititi i zaštititi ove uvale, ne dopuštajući da se ove velike količine vode sjure u njih. Kao što možete razumjeti i vidjeti, te uvale se uglavnom koriste za navigaciju ribarskih brodova i teretnih brodova iz i u luke i marine unutar tih uvala. Ovi valobrani će djelovati kao prepreke za dolazeće i odlazeće teretne i sve plovne objekte uključujući ribarske brodove koji snabdijevaju mnoge od ovih gradova pa čak i velike gradove ribom kao i hranom. Ono o čemu mi ovdje govorimo je da će biti poremećaja u pojedinim područjima vašeg svijeta. To je ono o čemu smo razgovarali kada smo vam davali upozorenja i savjete da se pripremite za neke zastoje i nestašice. 

Kao što sada možete vidjeti, ako teret više ne može ući u ove luke tamo će doći do nestašice, jer će se zalihe smanjivati. Te zalihe će biti u rasponu od hrane do odjeće i svih vrsta kućnih potrepština, a to uključuje i naftu, jer to je način prevoženja mnogih vaših naftnih kompanija korišten za uvoz nafte koju koristite za pokretanje vaših vozila. To će gotovo postati problem u određenim područjima, jer mi predviđamo nestašice nafte i zatvaranje brojnih benzinskih postaja. Ono što vam savjetujemo da učinite u ovom trenutku je da se pripremite, da stvorite zalihe onoga što vam je potrebno kako bi prošli teško razdoblje u kojem može doći do nestašica neke robe u vašim trgovinama i benzinskim postajama nekoliko dana, tjedana i mjeseci u narednom razdoblju. 

Za koliko dugo se trebate pripremiti za to vaš je osobni izbor, a također je pitanje koliko sredstava imate koja možete odvojiti za te pripreme. Rekli bismo da je idealno, najbolje da se sada pripremite i imate zalihe pri ruci kod kuće koje će vam trebati do kraja godine. Mi smo svjesni da je ovo vrlo dug period za mnoge od vas, a količina zaliha o kojima govorimo mogla bi iznositi tisuće dolara, ali ono o čemu smo vas izvijestili je istina a mi ne možemo radi prihvaćanja smanjivati te brojke zbog vas, jer to su naši proračuni.

Mi ćemo vidjeti poremećaje u vašim uslužnim djelatnostima koje će početi nakon što započnemo graditi ove valobrane što će biti za dva do tri tjedna kako zamišljamo, možda čak i ranije, ali ne kasnije, jer ova kopnena područja moraju biti prikladno zaštićena. Mi vidimo to razdoblje u vašoj povijesti koje traži vašu pripravnost koja će trajati sve dok vaš planet završi svoje rađanje u njegovoj višoj dimenziji, koje će biti po našoj procjeni približno do kraja ove vaše kalendarske godine, ali opet, nema datuma zapisanog u kamenu. Sve to ovisi o brojnim čimbenicima. 

Danas nećemo uči u to što su ti faktori, jer je to izvan opsega naše rasprave. Ono što želimo da izvučete iz današnje rasprave je vrijeme za pripravnost. To je za vas vrijeme da stavite pojaseve, kako vi kažete, i postanete ozbiljni u onome što trebate napraviti da učinite da ova tranzicija prođe što je moguće više glatko za vas, vašu obitelj, vaše prijatelje i susjede. Kažemo vam da počnete praviti popis zaliha koje će trebati i otiđite u trgovine i popunite svoje ormare sa što više hrane i vode i kućnih potrepština koje smatrate da će vam trebati ovih nekoliko posljednjih mjeseci ove godine. Mi bi rekli da je minimalna zaliha robe u vrijednosti hrane za jedan mjesec ako je to sve što si možete priuštiti u jednom trenutku. 

Koliko dugo će biti električne energije, mi se nadamo da energetske kompanije neće biti pogođene time što će biti embarga na uvoz i tim zahvaćenim područjima, a mi se nadamo da barem u nekim područjima tvrtke za snabdijevanje vodom i električnom energijom neće biti pogođene. Ne možemo reći da je ovo slučaj u svim područjima, jer neka podričja dobivaju potrebne zalihe za njihove energetske kompanije vodenim putevima i zaljevima koji mogu biti zatvoreni na neko vrijeme. Mi smatramo jedno od tih područja kao područje locirano u vašem Great Lakes regionu. Mi vjerujemo, kroz naša istraživanja i praćenja, da će jedno od područja vašeg planeta koje će biti pogođeno dizanjem razine mora biti Great Lakes područje, jer mi vidimo pustošenje vodene stihije od Atlantskog oceana kroz vodene puteve koji opskrbljuju ta jezera. 

Ovaj plovni put vam je poznat kao Saint Lawrence Seaway, a mi vidimo kako ovaj plovni put omogućuje da se vodena masa nagomilava, uzrokujući poplave duž obala rijeke koja utječe u Lake Ontario i Lake Erie. To su ta obalna područja na južnom rubu tih dviju velikih jezera koja će također pretrpjeti veliku poplavu, a mi predviđamo kao nužnost preseljenje stanovnika koji žive u tim područjima ili predviđamo potrebu za izgradnjom valobrana koji će isključiti bilo kakav dotok dodatne vode u Sain Lawrence River. Ako se odlučimo za izgradnju valobrana da prekinemo tu vodenu silu, mi ćemo također prekinuti uvoz ugljena koji se koristi za pogon električnih kompanija u tom području.

Jedan od tih gradova je grad koji se zove Dunkirk. On se nalazi u zapadnom New Yorku, i to je grad gdje naš kanal Greg živi. Dakle, ako postoji bili tko od vas koji vjeruje da smo pokazali bilo kakvo favoriziranje ili oni koji rade s nama da neće doživjeti izazove kao vi ostali, mi vam kažemo da ste bili u zabludi, jer naš kanal Greg i ostatak njegove obitelji će se suočiti sa izazovima tijekom ovog razdoblja. Greg je bio obaviješten mjesecima ranije da će to biti slučaj, i on je lako mogao spakirati kofere i premjestiti se bilo gdje što je i bila njegova prvobitna namjera, da uzme sa sobom svog brata i prekrasnog psa Rico-a. Umjesto toga, mi smo mu savjetovali da ostane i da se suoči s tim izazovima, umjesto da bježi od njih, i on je pristao, a on i njegova obitelj su odlučili ostati, znajući da njegov grad može vrlo lako biti poplavljen a također znajući i shvaćajući da električna energija u njihovoj kući može biti isključena. 

Mi vam danas ovo govorimo ne da bi pohvalili našeg kanala i njegovu hrabru odluku, već da pokažemo svima vama da postoje izazovi koje će mnogi od nas doživjeti narednih dana, i da postoji ispravan način da se suočimo s tim izazovima i jedan drugi način. Mi nikada ne volimo koristiti riječ «ispravan» ili «pogrešan», pa umjesto toga, reći ćemo vam da postoji jedan izbor koji možete napraviti a to je da se suočite sa ovim izazovima, a ima još jedan. 

Koja su to dva načina? Rekli smo da je jedan od načina da pobjegnete od njih, da se skrijete od njih, da ih negirate, da živite u negiranju i pretvarate se ili uvjeravate sebe da ti izazovi neće stati na vaš put. Ovo je izbor mnogih ljudi u vašem svijetu koji su čitali prije nekoliko mjeseci naša upozorenja i naša predviđanja da podizanje razine mora može uzrokovati nestašice, ispade, pa čak i poplave u nekoliko područja oko vašeg planeta. Naša upozorenja koja smo vam podijelili bila su odbijena, odbačena, izrugivana i na kraju ismijana. Naše poruke koje dijelimo vama bile su zabranjene, bile su «izvan zakona», ako hoćete, na više od nekoliko internetskih i informativnih zajednica svjetloradnika i izvanzemaljaca. 

Mi to ne cijenimo, jer naše poruke vama nisu izrađene da se razmeću našim tekstovima ili našom poezijom. Naše poruke vama su da vas informiraju, našu braću i sestre, a također i naše svjetloradnike koji su članovi naše organizacije, da informiraju sve vas o onome što ćete doživjeti u danima koji dolaze i kako najbolje postupiti u ovom izazovnom razdoblju vašeg putovanja što je lakše moguće i sa što je moguće manje ozljeda i povreda. 

Kad se naše poruke pobijaju na taj način, onda su one blokirane i zabranjene od određenih kanala informacija jer postoje administratori ili članovi tih zajednica koji se osobno ne slažu s našim porukama, koji smatraju da su neistinite i da je naš kanal ili lažljivac ili varalica ili folirant ili je potpuno nekompetentan na svom poslu, to vidimo kao sramotu, a također vidimo ovo kao neku vrstu prekršaja, ali oni koji su prekršili nismo mi, nego ste vi, ljudi vašeg svijeta, ljudi koji su članovi tih zajednica i zaslužuju da imaju ovu vrstu informacija koje su dostupne njima, jer to je zadatak koji su ovi administratori i ovi vlasnici određenih web stranica preuzeli. 

Oni su osnovali ove zajednice da otvoreno dijele i čine lako dostupnim necenzurirane informacije za sve one koji osjećaju da su ove stvari važne za njih i njihov svijet. Kada se ovi cjevovodi informacija prekinu, gdje će ti pojedinci primiti te informacije? Da, ima drugih stranica na internetu, uključujući web stranicu kanala Grega gdje ti pojedinci mogu pristupiti tim informacijama, ali naše službe praćenja su zaključile zbog tih «bojkota», tako ćemo ih nazvati, od kako su ove zabrane Gregovog rada počele na internetu, sada im pristupa samo dio onih koji su čitali ove poruke i informacije koje sadrže. 

Shvaćate li što mi ovdje govorimo? Ono o čemu mi ovdje govorimo su vaše akcije kao administratora i vlasnika tih web stranica, uključujući vaše vlastite zaposlenike ili inkarnirane svjetloradnike ili članove naše organizacije koji žive među vama kao inkarnirani svjetloradnici. Oni više ne pristupaju ovim informacijama bilo zbog činjenice da ta informacija nije više prikazana na određenim web stranicama, bilo zbog utjecaja nekih od vas koji ste okaljali našeg kanala i ismijavali ga i govorili protiv njega i koji ste osuđivali njega i njegov rad. Bilo jedno ili drugo, jer nema drugog razloga, ne postoji treći izbor za to zašto mnogi od vas više ne čitate ove riječi koje dijelimo kroz kanal Grega i kažemo da je to daleko više od srama i sažaljenja, mi kažemo da je to prije «zločin». 

Ne u pravom smislu, nego u metaforičkom smislu. Mi smatramo da je ovo prekršaj. Mi smatramo da oni od vas koji su sudjelovali u ovim zabranama tih poruka i našeg kanala, mi vam kažemo neka vas bude sram, a posebno onima od vas koji su članovi naše organizacije. Ono što vi radite je protiv prisege koju ste dali kada ste postali član naše organizacije i kada ste se prijavili i bili izabrani za ovu posebnu misiju ovdje u ovom svijetu. Ono što vi sada radite je dovođenje života u opasnost. Vi stavljate pojedince i cijele obitelji, pa čak i cijele zajednice u «vatrenu liniju», kako vi kažete, jer sada ima mnogo vas koji neće biti odgovarajuće pripremljeni za ove zastoje i nestašice i nestanke električne energijeu nekoliko zajednica vašeg svijeta. 

Što mislite o ovome? Da li mislite da vas mi ili naš kanal Greg ispunjavamo s više laži, više neistina, više dezinformacija? Ako mislite da ste tako sigurni da su ove poruke neistinite i da ih Greg potpuno stvara ili on radi svoj posao tako nekompetentno da vi potpuno možete zanemariti naše poruke vama, poruke koje promoviraju sigurnost i blagostanje, tada vam kažemo da nastavite izbor koji ste napravili, ali ako niste u potpunosti sigurni i osjećate da postoji određena razina istine u tim porukama bez obzira koja je to razina, tada vam kažemo da ukinete taj bojkot i te zabrane rada naših kanala odmah i dopustite našim čitateljima da budu u mogućnosti pristupiti tim informacijama, i mi vas molimo da prestanete s vašim osudama našeg kanala i tih poruka koje dijelimo vama, jer vaš utjecaj uzrokuje da toliko vaše braće i sestara ignoriraju, ismijavaju, da potpuno zanemaruju ove poruke koje su poslane od nas direktno njima u nekim slučajevima, jer oni su predstavnici naše organizacije inkarnirani u vašem svijetu i oni zaslužuju pristup tim porukama i oni zaslužuju da čitaju bez vašeg negativnog utjecaja, vašeg osuđivanja i vaših pogrešnih mišljenja, u ovom slučaju koji je savjetovanje drugima da u potpunosti zanemare Gregv rad i ove poruke, kao što smo već spomenuli da ste to učinili.

Znate li kome mi govorimo o ovome? Postoje oni od vas koji će čitati ove riječi, koji su savjesni pojedinci o kojima mi govorimo ovdje i mi želimo da znate da nećemo odobriti na bilo koji način vaše ponašanje i izbore koje donosite, iako smo rekli da ćemo poštivati i cijeniti vaš izbor, ali vam kažemo da ovo nije izbor kojim ste nas uvjerili da ćete učiniti kada ste pristali da budete dio naše misije pa čak da postanete član naše organizacije Galaktičke Federacije svjetlosti, član koji je sad upitan i, mi vas obavještavamo, pod sumnjom, jer ćemo kada bude prikladno vrijeme za to pozvati vas u naše urede i tamo će biti ono što vi možete nazvati «vojni sud» ili suđenje ili ročište i vi ćete morati otvoreno govoriti ispred vaših vršnjaka zašto ste izabrali ovu «pobunu», ako hoćete, ovo totalno nepoštivanje vaše misije i vaših smjernica i naših uvjeta kao član Galaktičke Federacije Svjetlosti ili drugog saveza koji je ovdje i koji također ima članove koji su kompletno zanemarili svoje smjernice i svoje misije ovdje i obećanja koja su dali da će podržati integritet i dužnosti i čast našeg saveza. 

Mi ćemo vas ostaviti s tim razmišljanjem danas; postoje oni od vas koji mogu imati vrlo čvrste stavove o drugima i o sebi, a mi vam kažemo da ta snažna mišljenja neće vas nigdje odvesti, jer vi ne možete imati bilo kakvu predstavu iz vaše perspektive tko ti drugi pojedinci mogu biti. Oni mogu biti zapovjednici, oni mogu biti važne ličnosti ili uvažene kolege u našoj organizaciji. Oni mogu biti visoko rangirani časnici; oni mogu biti časnici koji nadziru flotu koje ste vi član. Kako vi mislite kako bi vam se to činilo kad vidimo da vi osuđujete vašeg vlastitog zapovjednika i ismijavate ga i rugate mu se i zabranjujete njegov rad na vašim web stranicama i savjetujete drugima da slijede vaše vodstvo i potpuno zanemarujete njegov rad, grdite ga, optužujete ga, vrijeđate ga i predstavljate ga tako loše u očima mnogih vaših suvremenika? 

Vi ćete mu morati odgovoriti, jer u mnogim slučajevima postoje mnogi od vas koji su pod njegovim zapovjedništvom, jer je on zapovjednik cijele jedne flote i postoji mnogo manjih flota pod njegovim nadzorom. Mi samo želimo da to znate, a mi želimo da vi promislite o tome slijedeći put kada tako lako izaberete da ismijavate i rugate mu se i činite sve što možete kako bi ga ismijavali po internetu, jer u mnogim slučajevima je to slučaj. To su akcije toliko mnogo vas. Mi nismo vidjeli ovu vrstu ponašanja bilo kad u bilo kojoj misiji svih naših misija, a to ide unazad, da, milijune godina. To je nečuveno kakvo je vaše ponašanje u ovom trenutku.  

Sve je veći broj vas koji se pridružio ovom «linčovanju», ovoj potjeri, i stavili omču oko vrata našeg kanala, a mi vam kažemo da sramotite vašu vlastitu organizaciju, jer koliko organizacija vi mislite da postoji ovdje upravo sada, i ako ste vi doista svjetloradnik, što mislite koliki su izgledi da pripadate istoj organizaciji kojoj pripada Greg? Kažemo vam da su izgledi samo 50-50. Ovdje postoje i manji savezi, ali najvećim dijelom ni jedan od vas koji su svjetloradnici nisu članovi ovih organizacija, iako su one ovdje, a ovdje su kao podrška našoj misiji i svjetlu. 

Mi vam kažemo, naši svjetloranici, ako vjerujete da ste ili član Galaktičke Federacije Svjetlosti ili ste član Zapovjedništva Ashtar, mi vam kažemo da je Greg zapovjednik u jednoj od tih organizacija. Nećemo otkriti u ovom trenutku u kojoj, jer to nije tema, ali vam kažemo bilo kojoj organizaciji on pripadao, on je snažno podržavan od druge, i možete biti član te druge, ali ne možete biti član ove organizacije zadugo ako nastavite retoriku i klevetu i vaš bojkot njega i njegovog rada i naših poruka koje dijelimo vama kroz njega. 

To je sve što vam imamo reći danas, ali vam savjetujemo da uzmete u ozbiljno razmatranje naše riječi upućene vama, jer mi osjećamo da ćete učiniti ono što će vam vrijediti za odluku o vašoj karijeri. Ovo nije prijetnja. To je istina. Uzmite je na bilo koji način želite, jer to je još jedan izbor koji ste slobodni učiniti. 

Mi smo vaše kolege članovi posade, članovi vašeg tima, i zapamtite ono za što se tim zalaže, iz Galaktičke Federacije Svjetlosti. 


Kako je kanalizirano kroz Greg Gilesa.



Kanal: Greg Giles 


Preveo sa engleskog: Fredi

1 komentar:

  1. Fredi dragi...molim te pokušaj utjecati na odgovorne na svjetloradnicima da ponovo vrate poruke od Grega na site! vrlo su važne i vrlo su Moćne. Hvala ti unaprijed. I hvala ti na trudu oko prevođenja poruka te se nadam se ćeš sada češće i brže to obavljati :-) L&L
    Ljubav i Blagoslovi mojoj Braći i Sestrama iz GFS i Ashtar komande

    OdgovoriIzbriši

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Ron Head - Mihael - CROATIAN

Ron Head - Mihael - CROATIAN
Ron Head - Mihael - CROATIAN

2012



Klini na CC opciju za odabir prevoda